Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ja die is ook heel lekker. Sowieso ristorante hoe heerlijk slecht zijn die pizzas

2 likes

8/10

Minder zuur dan die van lays en geen ribbels maar gewoon een OG chipje

2 likes

Ik drink nu deze ook maar vind het echt vies. Heb ook nog andere merken en smaakjes gekocht. Alleen vrees ik dat ik ze allemaal vies ga vinden. Het is inderdaad net bubbeltjes water met een smaakje en dat wat alcohol. En wat vind ik nou echt vies water met prik. Jammer dan

1 like

Ja het is precies zo’n Spa ‘touch of’, je moet er van houden. Ik vind het echt heel verfrissend maar ik snap dat mensen het ook helemaal niks zouden vinden want het is best saai en alsof er een stuk fruit in je bruizende water heeft liggen marineren haha.
Maar dat er alcohol inzit, je proeft het letterlijk niet…dat maakt het wel een gevaarlijk drankje denk ik omdat het best ‘hip’ is.

Ik vond het super smerig

2 likes

Dit vind ik dus met de fizzy watermelon echt niet, die heeft veel meer smaak dan andere seltzers. Same voor orange & grapefruit van Smirnoff, raspberry rhubarb ga ik zo proberen maar ik haat rabarber eigenlijk

Oooh dat ga ik eens checken. Kan af en toe wel uitzondering maken voor eentje met suiker 🥲

1 like

Ik vind die fizzy watermelon ook echt veel lekkerder, maar volgens mij is dat geen seltzer? De Kuyper noemt het een ‘ready-to-drink cocktail’. Maar weet het niet zeker hoor, ik vind de meeste seltzers niet zo lekker. Vooral Stelz valt echt tegen vind ik :sweat_smile:

Ja klopt, het is ook met likeur ipv vodka!

1 like

Ik kwam deze zojuist tegen!

3 likes

afbeelding
Bij de Lidl, voor mij is dit jeugdsentiment aan de vakanties in zuid Frankrijk. Ook goedkoper dan ik BE geloof ik :slight_smile: (is tijdelijk voor de Frankrijk week)

12 likes

De kokosvariant hiervan heeft het bij mij niet gered tot de boterham. Alles via het handje. Echt superlekker.

1 like

Heb nu mijne pas geopend en ook met dit kan ik maar moeilijk plaatsen welke ik dan heb :sweat_smile: tomaat proef ik echt niet, gok op bessen

3 likes

Ik heb dit zien staan maar vroeg me af of dit dan Punica kon zijn, voor de oudjes onder ons?

2 likes

Nee het is wel iets anders. Punica is meer een soort dubbeldrank/ sap achtig iets in mijn herinnering en Oasis is meer een soort van sterke aanmaaklimonade smaak.

Oasis is voor mij Idd ook jeugdsentiment. Keek er altijd naar uit om naar Frankrijk op vakantie te gaan

3 likes

Ken je ACE drank? Zo smaakt het ongeveer. Gewoon superzoet.

Dit is ook kokos, maar dan niet met chocolade maar met aardbei. Lekker fris voor de zomer

16 likes

Hier ben ik ook wel benieuwd naar! Iemand al gespot?

15 likes