Nu ben ik benieuwd! Waar heb je ze gevonden? Via google kan ik niks vinden
Dit is nieuw bij de AH.
Had het meegenomen want heel veel maaltijdpakketten waren op en had echt geen zin zelf wat te bedenken. Je moet hieraan nog toevoegen: kip, sla, rode ui, tomaat en kokommer.
Wat er dan in zit is wraps, kruidenmix, 2 kant en klare sausjes.
Mijn mening: kruidenmix veel te zout, de witte saus die in de wraps moet veel te weinig, de rode saus die over de sla moet is zo ontzettend goor dat ik de salade heb afgespoeld.
2 van 10 sterren. zou het nooit meer kopen
Wauw, ik vind het heeeeel flauw dat ze meerdere soorten fruit/groente per smaak gedaan hebben. Hoe kun je het dan ooit raden? Je kan zo nooit duidelijk een smaak herkennen.
wat een stomme smaken. ben blij dat ik halverwege al ben afgehaakt. gaan ze er nu een op de markt brengen of was dit alles?
Ik weet zeker dat ik die bes heb gehad, maar was niet onder de indruk
die is volgens mij nooit weggegaan als mystery smaak haha. Ik kan m nog steeds kopen om een of andere reden
Ik heb deze ook gehaald. Deed mij heel erg denken aan die watermeloen kauwgomballen haha.
Appel/peer blijft toch wel mijn favoriete smaak, maar deze was ook wel lekker!
Ik heb deze geprobeerd maar ze smaakten letterlijk naar niks. Of heel meelachtig, voor zover dat een smaak is. Had ze bij de hummus om te dippen dus heb maar heel veel hummus opgeschept, en toen die op was heb ik de crackers weggeflikkerd.
Dan had ik denk telkens tomaat/perzik. Welke knuppel verzint zo’n smaak?
Ik mis de Fanta Elderflower Heeft iemand die nog ergens gespot?
Soms heeft de action of big bazar die! Wel alleen de versie met suiker, ik mis de suikervrije
Deze is niet (heel) nieuw, ik zag m een paar maanden geleden voor het eerst maar ik koop dit zelden dus geen idee hoe lang ze m al hebben
Maar ik zou hoe dan ook graag hierbij een moment van waardering inlassen, ik vind deze zo lekker
Ruim belegd, love pepers (mag altijd meer zijn maar soit) en ik kon eerst niet plaatsen wat die kaas zo lekker maakte maar schijnbaar zit er ook zure room op
Zoals te zien nu in de bonus dus mijn vriezer ligt vol
Jaaaa deze is echt heel lekker!!! Helemaal met je eens
Ja die is ook heel lekker. Sowieso ristorante hoe heerlijk slecht zijn die pizzas
Ik drink nu deze ook maar vind het echt vies. Heb ook nog andere merken en smaakjes gekocht. Alleen vrees ik dat ik ze allemaal vies ga vinden. Het is inderdaad net bubbeltjes water met een smaakje en dat wat alcohol. En wat vind ik nou echt vies water met prik. Jammer dan
Ja het is precies zo’n Spa ‘touch of’, je moet er van houden. Ik vind het echt heel verfrissend maar ik snap dat mensen het ook helemaal niks zouden vinden want het is best saai en alsof er een stuk fruit in je bruizende water heeft liggen marineren haha.
Maar dat er alcohol inzit, je proeft het letterlijk niet…dat maakt het wel een gevaarlijk drankje denk ik omdat het best ‘hip’ is.
Ik vond het super smerig
Dit vind ik dus met de fizzy watermelon echt niet, die heeft veel meer smaak dan andere seltzers. Same voor orange & grapefruit van Smirnoff, raspberry rhubarb ga ik zo proberen maar ik haat rabarber eigenlijk