Heb 'm vanochtend gekocht! Ga 'm vandaag ook nog wel even proeven!
Te tatta meestal gebrek aan kruiden en spanning. Maar ik heb ook niks met de Nederlandse keuken
Ja ik geloofde het wel hoor bedoel meer dat ik van deze verpakking, als ik het in de supermarkt zou zien staan, niet eruit zou halen dat het vegan is… Dus beetje gemiste kans ofzo dat er niet op de voorkant ‘plantaardig’ staat zeg maar. Maar thanks voor het delen want als ik hem een keer zie neem ik hem zeker mee!
Ohh ja ik ben heel benieuwd naar de review! Van de originele vega salami van de ah zei iemand hier: ruikt en smaakt naar kont, dus die heb ik ff overgeslagen
Top, in mijn digitale mandje gegooid. Kan dit gewoon koud gegeten worden zoals frietsaus?
Oh snap je wel hoor; vind zelf ook dat de voorkant inderdaad een handigere plek is om aan te geven dat het vegan is.
Jahoor, kan gewoon koud!
Ik vond deze eeeecht niet lekker. Had hem vorig jaar zomer bij Sligro gekocht, was ook nog een extra grote fles Niks met kaas te maken.
En is het wat? Ik vind cheddar nooit echt smaak hebben.
Waar is het van gemaakt? Veel kaasvervangers zijn vaak op basis van cashewnoten en daar ben ik allergisch voor.
Er is ook zo’n vegan kaas/friet saus te koop bij Lidl (Amerikaanse week) best lekker
Deze is echt heel lekker <3 10/10 zou hem elke dag als toetje kunnen eten.
Ik proef persoonlijk ook niet dat het een protein mousse is, maar ik heb de standaard versie hiervan al sinds kind niet meer op dus moeilijk te vergelijken.
Cheddar is lekker vind ik, smelt alleen voor geen meter helaas:
Kruidenkaas van Wild Westland is goed te pruimen, had gehoopt op een match met de LaPlace kruidenkaas - vond ik het niet:
Heks’nkaas was gewoon Heks’nkaas, dus dikke prima.
Haha Aw je burgers zijn net van die mooie neppe plastic burgers met die niet gesmolten kaas
Ik leg altijd 2 minuten een deksel op de koekenpan als de kaas erop ligt, dan smelt het 9 van de 10 keer zo mooi om de burger heen.