Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik vond deze niet heel speciaal. Maar die van Lay’s staat ook in mijn rijtje favoriete chips dus dan is het al moeilijk. Zak wel leeggegeten maar zou hem niet opnieuw kopen.

Mijn moeder zou zeggen: “das 14 gulden!!!”.

13 likes

Daarom weiger ik het ook echt te kopen, het slaat echt helemaal nergens meer op en bovendien is het bijna altijd een variant van een smaak die al bestaat.

4 likes

Ik weet niet of iemand deze al gereviewd had, maar ik heb ze zojuist geprobeerd en vind ze heel lekker! Had eerst even een error door de luchtige structuur in combinatie met paprikasmaak, maar dat wende ook wel snel. De nasmaak vind ik wel wat pittig, maar ik kan echt helemaal niets hebben qua pittigheid, dus dat ligt waarschijnlijk aan mij. Jammer dat het een limited edition is! Eindcijfer: 9/10

11 likes

Oh, wel heel benieuwd naar deze!!

En misschien een domme vraag en een beetje off-topic: ben jij gewoon enorm fan van nieuwe dingen in de supermarkt uitproberen of werk je stiekem bij de promotieafdeling van de supermarkt :sweat_smile: of ben je influencer :scream:

2 likes

Haha! Nee hoor, werk niet bij een supermarkt en geen influencer… gewoon fan! :grin:

5 likes

:raising_hand_woman:t3:

1 like

Heb net een boterham met de spread met gedroogde tomaat op. Wel ok, niet bijzonder. Zit iets zurigs in, dat vind ik niet zo. De quinoa proef ik eigenlijk niet terug, iig niet die duidelijke structuur ervan die het ‘los’ heeft. Het is geen gladde spread, beetje als tapenade, maar dan iets fijner.

2 likes

Nieuwe vegan kaassaus! Heb 'm bij de Jumbo gekocht.

9 likes

Hebben :heart_eyes:

2 likes

Ohhhh zeg me dat dit lekker is!

1 like

Omg proef ALSJEBLIEFT. Ik wil weten of ik dit moet kopen straks.

1 like

Deze bestaat al best lang en wat eet je dan wel heeft 'm getest en zij vond 'm vies :frowning:

2 likes

Heb 'm ff geproefd en vind 'm wel lekker eigenlijk! Heeft wat weg van de ‘normale’ kaasdip die je altijd krijgt bij nacho’s in de bios. :grin:

5 likes

Wel gek dat er op de voorkant niet staat dat het vegan is. Ik zou dat niet denken namelijk. Maar goed om te weten!

3 likes

Oke vies lekker dus, deze gaat in mijn mandje straks!

4 likes

Nou ja gelukkig hebben we vaak allemaal een andere smaak toch, ik vind de meeste van haar recepten echt niks :sweat_smile::sweat_smile:

2 likes

Staat op de achterkant :grin:

1 like

Als dit lekker is ben ik echt zoooooo blij!!

8 likes

Andere smaken…of gebrek aan smaak :stuck_out_tongue: nee ik zou je mening ook niet van haar af laten hangen hoor! Wat vind je niet lekker aan haar recepten dan?