Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Vandaag nog in de ah geweest maar helaas nog niet gezien. Hopelijk een goede vervanger voor die van de vegetarische slager. Die officieel niet in de oven kunnen.

Gek genoeg lijkt me dit super lekker. Nog niet geprobeerd maar wil me wel opofferen :grin:

2 likes

Ja eens, ik heb de bitterballen een tijdje geleden geproefd en hoopte op dezelfde kwaliteit als de Mora - Vegetarische Slager bitterballen maar vond deze echt een deceptie. Geen lekkere vulling, vond er een raar beetje weeïg smaakje aan zitten. Jammer want mijn AH heeft die andere niet maar ondanks mijn liefde voor bitterballen koop ik deze zeker niet nog eens.

1 like

Moet me echt inhouden niet nu direct naar de jumbo te gaan om dit te vinden, wat een droom

2 likes

Ha dit is vast geïnspireerd op Duitsers @kali

1 like

Ik vind gewone Heksenkaas ook al best zoet

1 like

Ja klopt, maar deze nog meer vond ik

1 like

Gaat op het lijstje voor maandag. Kom helaas voor die tijd niet meer bij de supermarkt.

1 like

heb de vegan kaassaus style gekocht bij jumbo. was wel lekker op een broodje hamburger met ketchup, augurk en kommer er nog bij.

2 likes

Ik kreeg laatst in mijn aanbevelingen deze gezellige meid in m’n feed en ik ben benieuwd of ze hier post, want veel producten herken ik terug van dit topic. Niet dat producten alleen op dit forum besproken worden haha maar was gewoon benieuwd.
Leuke meid die wel wat abbo’s verdient. En nee, ik ben het niet voor mensen denken dat ik mezelf aan het ghostpluggen ben :joy:

4 likes

Nog niet gezien in de winkel maar ik kwam net dit tegen op Insta. Ben benieuwd. Vooral die spiesjes spreken me aan en zouden erg chill zijn voor een borrelplank! Die balletjes zou ik alsnog in grootverpakking kopen denk ik haha, tenzij deze super lekker zijn. Iemand al gespot?

5 likes

Dit klinkt echt fantastisch. Ik ben ook fan van de kokoscola, ik zit nog steeds te wachten op de dag dat ze die in fles uitbrengen.

4 likes

Ik heb deze geprobeerd en vond hem echt heel matig. Bij de randjes proef je inderdaad echt wel peper, maar aan de plakjes zelf zit niet heel veel smaak. Niet zo vies dat ik ze weg ga gooien, maar zeker niet voor herhaling vatbaar helaas.

1 like

Wilde zo graag dat deze lekker was :sob:

Ja ik had het ook zo gehoopt :sob: salami is oprecht het enige wat ik mis sinds ik geen vlees meer eet. Maar nog steeds geen lekkere vervangers gevonden helaas.

1 like

Niet nieuw, maar het ging er hier over deze week. Kips Theeworst; heel andere structuur dan normale smeerleverworst, een beetje draderig. Ook qua smaak heel anders, wat frisser een beetje als gelderse kookworst maar dan smeerbaar.

Best lekker, maar ik heb liever normale smeerworst

2 likes

Haha ik heb uit nostalgische overwegingen vandaag ook theeworst gehaald en ik snap niet waarom ik het nooit meer kocht. Dit is mijn nieuwe crack.

4 likes

Ken je de chorizo van Wheaty? (Ja salami is geen chorizo bla) maar die is echt lekker!

1 like

Geen idee waar je woont, maar de salami van de Penny in Duitsland vind ik top!

2 likes

De meeste vega salami is meer boterhamworst die doet of ie iets ander is -_-.
Ik heb een hele goede salami in ontwikkeling die er qua smaak al is maar nog niet efficient te produceren is :frowning_face:

1 like