Hey die zag ik idd vandaag liggen.
Wat niet een aanrader is, is de falafel quinoa burger die ik vandaag had. Meh van smaak en de textuur vond ik ook niet zo.
En een grote zak van die brownie M&M’s, had ze 20 augustus al op mijn insta gereviewed (was ik alweer vergeten, maar ik vond ze blijkbaar lekker maar ze hadden beter geweest met een beetje zout) meegenomen. O en een volgens mij nieuwe M&M chocoladereep in cookiesmaak plus de nieuwe Tony’s (wit blauwe bes wafel volgens mij).






