Ik vond deze vandaag bij jumbo (helaas geen koffie cola ). Ik weet niet hoe nieuw het is, maar het is gewoon cola met stevia geloof ik. Smaakt wel anders dan cola zero (had m’n vriend ter vergelijking) maar niet veel anders dan gewoon cola eigenlijk
@Bakkes & @KipTokTok Haha leuk dat jullie allebei theeworst hebben gehaald door dit topic! Nu hopen dat het een nieuwe forumhype wordt, en dat het bij Kips ineens zo goed loopt dat ze besluiten een vega versie te maken.
En 100% gepofte haver heb ik ook geproefd, maar kon ik niet online vinden. Beide wel oke, vind het sowieso wel een fijne ontbijtgraan-lijn van Appie want fijne voedingswaarden. Ik vind de gepofte rijst wel echt ruiken naar gekookte rijst en dat vind ik niet zo lekker, de 100% gepofte spelt blijft m’n favo.
Ik vind al dat nep boterhamvlees van het ah merk zo vies allemaal heel vettig/glibberig ofzo? (Behalve de filet americain, die is hemels)
Chill dat ze dit uitbreiden. Vind die gepofte tarwe ook prima.
Vind ik ook, het is een gevalletje allemaal dezelfde basis alleen wat andere kruiden/vorm/kleur. Vind ze ook allemaal wat zurigs hebben.
Ik heb in huis gehaald:
De pepersalami:
Niet vies maar absoluut geen pepersalami. En beetje te slijmerig
2,5/5 sterren
Vegan tonijnsalade:
Soort sandwichspread +
Heb er niet echt een tonijnassociatie bij
Het is opzich wel lekker maar weet niet
3/5 sterren
Kips vega paté (niet nieuw):
Lekker. Precies wat er op staat. Vol en smeuïg.
5/5 sterren
En volgens mij is deze ook nieuw. Had m nog nooit gezien:
Hij is oké. Hij heeft een bittertje wat wel lekker is. Framboos blijft wel m’n favo slimpie.
4/5 sterren
Ik vind die van EkoPlaza (merk heet Veggie Deli geloof ik) wel vrij goed gelukt! Niet te glibberig in ieder geval. Ik heb nu die van Smaakt in de koelkast liggen (gekocht bij Jumbo), maar die moet ik nog proberen.
Ok ik heb dit net meegenomen bij Xenos (eigenlijk vooral omdat ze m’n favoriete popcorn niet hadden de groene verpakking (jalapenos/cheese/onion) is een aanrader!l!) en ik was zo benieuwd dat ik het meteen wou proberen
En dit is lekker hele stevige chips, goed gekruid (zeker niet te pittig) en schijnbaar nog “gezond” ook gezien de leuzen op de voorkant maar boeien. Ze doen in ieder geval niet onder voor echte chips erdoor
Ik heb hiervan ook nog de sour cream/onion versie meegenomen
New day new seltzer: white claw, smaak black cherry dit keer. (Ja beetje verslaafd)
Kleur gewoon doorzichtig. Het ruikt echt SUPER erg naar kersensnoepjes, maar de smaak blijft echt achter. Het smaakt een beetje naar de paarse vrieslollies, als je die kent. Opzich wel lekker maar je verwacht meer door de geur.
Smaakt ook wat meer naar alcohol dan de rest. Vodkawater met een paar kersensnoepjes erin gedoopt, zoiets.
6,5/10
Heb je niet die van Topo Chico gedronken ipv White Claw? Ik heb toevallig namelijk die smaak van die eerste vandaag gekocht, ben benieuwd of seltzers wat voor me zijn.
Oh nee ik heb de naam verkeerd!! Cherry acai is inderdaad van Topo Chico maar ik heb nu Black Cherry, van White Claw. Van Topo Chico heb ik nog niets geproefd. Ben benieuwd of je het wat vind! Smirnoff orange grapefruit is ook erg lekker.
Ik vind die van Topo Chico ook niet zo lekker, de peach perfect van Frank Seltzer wel lekker en de mango van White Claw ook wel prima. Pure piranha berries vond ik vies, lime en berry van Stelz wel prima. Tot zover mijn seltzer review
Seltzer is normaal bruiswater, hard seltzer is met alcohol.
Ain’t nobody got time for that om dat helemaal uit te schrijven, had het idee dat iedereen wel doorhad waar we het over hadden haha.
Maar daarom snap ik de klachten van “Het heeft zo weinig smaak” niet want het is letterlijk wat je koopt, spa rood met een beetje alcohol en een fruitaroma zoals Spa Touch of.
Ik drink echt…nou ik denk wel 8 flessen van die spa rood met zo’n licht fruitsmaakje per week omdat ik het gewoon echt heel lekker vind, en toch drink je feitelijk puur water.
Je moet ervan houden, als je dat niet lekker vind zijn die Seltzers ook niks!
Pluimfeest…