Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Oh hier ga ik morgen even naar kijken

1 like

Welke was nou unaniem het lekkerste hiervan?

Jaa deze is echt superlekker, m’n favo milka variant nu :heart_eyes:

1 like

Polletje dan. Wil er 1 kopen. Welke Tony’s is het lekkerste?

• Ferrero Rocher
  • Kit Kat
  • Toblerone
  • Twix

0 stemmers

Hebben de nieuwe twix- en kitkatrepen ook weer zo’n reepjesvorm net als de sweet solutions edities? Ik vind dat veel handiger eten dan de standaard tonyblokjes.

heb deze vandaag gegeten op friet en vind hem toch niet zo lekker. Het smaakt ongeveer hoe ik me voorstel dat het zou smaken als je gesmolten kaas mengt met water…
Het heeft echt een hoop andere dingen nodig om er wat van te maken zegmaar

2 likes

Ik heb vorige week de Ferrero reep gekocht en die had (helaas) die standaard tonyblokjes, dus ik ga ervan uit dat ze dat allemaal wel zullen hebben.

1 like

Allemaal nog niet getest, maar vandaag meegenomen! De saus en de hashbrowns vond ik bij mijn relatief kleine AH.
Ook heb ik eindelijk de vivera kipfilet gevonden en de veggie vlamtosti’s😍

8 likes

Bij de Lidl heb je nu ook Vegan kaas saus als tijdelijk product voor de Amerikaanse weken. Ik vind die wel erg lekker! Ik heb er chili cheese Fries meegemaakt met pepertjes en vegan bacon

10/10

2 likes

Die Iglo maaltijd is lekker! Van de week geprobeerd en echt prima hoeveelheid en lekkere groenten en saus.

1 like

Kennen jullie deze al? Voor mij is 'ie nieuw!

12 likes

Ik heb die toevallig vorige week gekocht en ik vond hem heel zoet… Ik lust alleen witte chocola en van alle witte Tony repen vond ik dit de minste.

Blauwe bes in chocola? Bijzonder.

2 likes

Volgens mij zijn deze nieuw? Ik heb de cocoa meegenomen om uit te proberen!

1 like

Zag ze bij de AH!

13 likes

Omg :scream::scream: heb deze wel eens meegenomen uit het buitenland vandaan, zijn echt heel lekker!!

2 likes

Oke morgen langs de AH haha.

2 likes

Iemand die Jumbo cola coffee al tegen gekomen?

Nope, bij mij hadden ze hem nog niet.

1 like

Nope ben er steeds op aan het letten als ik bij een Jumbo ben maar hier nog nergens helaas.

1 like