Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik wil het nog keertje kopen maar niet met idee dat ik gezonder bezig ben hoor haha, lijkt me gewoon lekker.

2 likes

Precies dit😅 er hoeft geen gezondheidsclaim erachter te zitten.

Ik vind bijvoorbeeld groentebrood en groenteschijven ook heel lekker, maar niet omdat ik meer groente wil eten

2 likes

Die nagemaakte Twix, Ferrero enz van Tony’s komen terug! En er komen er 4 vast in hun assortiment! Ik hoop sowieso op de Twix variant. Die vond ik wel het lekkerst.

16 likes

Er waren er toch maar 4? Dus dan komen sowieso al die smaken terug.

1 like

Ohh ik zit met 5 in m’n hoofd… maar 4 kan ook :sweat_smile:

Ik weet het ook niet meer zeker. Twix, Kitkat, Ferrero & Toblerone als ik t me goed herinner!
Weet ook niet meer welke ik nou geproefd heb :face_with_raised_eyebrow: Alsof het jaaaren geleden is terwijl het letterlijk een paar maanden geleden is volgens mij :joy:

3 likes

Yes die fererro vond ik echt heeeeeel nice en had m maar 1x.kunnen halen dus ik ben blij.

5 likes

Die van Aldi zijn ook lekker. Of misschien wel hetzelfde maar goedkoper voor meer ijsjes:D

Edit: hm volgens internet voor hetzelfde aantal, ik dacht 8. Anyway: lekker en inderdaad dat sortbetachtige

Je had het goed onthouden! :yum:

25 likes

Haha, nou ik ben uhhh…trots op mijn chocolade geheugen :flushed:
Wel grappig dat het nu wat transparanter is wat je kan verwachten, niet exact Kitkat smaak maar “Pennywafel, melkchocolade” haha.

3 likes

Inderdaad. Alhoewel ik die gele al een tijdje niet in de Deen heb gezien, terwijl die er vroeger wel was. Appie heeft die wel.

Gisteren toevallig de roze meegenomen (dus de wannabe-Twix) in een AH-XL. Lekker. Aan de binnenkant van de wikkel zit de verwijzing naar de twixreep van Tony begin dit jaar. Ik had de link in de supermarkt niet gelegd, leuke verrassing.

1 like

Ik kreeg deze als proefverpakking, het is plantaardige melk op basis van kikkererwten. Ik gebruik normaal Oatly Barista (maar die is overal uitverkocht haha). Dus wel leuk om te proberen.

Hij schuimt mega goed en heeft een lekker romige smaak! Zeker een goede vervanger. 8/10

7 likes

Gvd stop hiermee. Mensen die een chipolataworstje willen kopen toch de normale, en mensen die veggie dingen willen hoeven dit niet als er alsnog vlees in zit.

Doet me denken aan de keer dat ik dit per ongeluk kocht omdat ik dacht dat het vega was, bleek er thuis vlees in te zitten (had ik kunnen zien als ik beter had gekeken, maar toch, why?)

3 likes

Deze is ook nieuw denk ik?

Heb hem net even geprobeerd en hij is wel echt heel erg lekker vind ik!

18 likes

Oh hier ga ik morgen even naar kijken

1 like

Welke was nou unaniem het lekkerste hiervan?

Jaa deze is echt superlekker, m’n favo milka variant nu :heart_eyes:

1 like

Polletje dan. Wil er 1 kopen. Welke Tony’s is het lekkerste?

• Ferrero Rocher
  • Kit Kat
  • Toblerone
  • Twix

0 stemmers

Hebben de nieuwe twix- en kitkatrepen ook weer zo’n reepjesvorm net als de sweet solutions edities? Ik vind dat veel handiger eten dan de standaard tonyblokjes.

heb deze vandaag gegeten op friet en vind hem toch niet zo lekker. Het smaakt ongeveer hoe ik me voorstel dat het zou smaken als je gesmolten kaas mengt met water…
Het heeft echt een hoop andere dingen nodig om er wat van te maken zegmaar

2 likes