Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik heb hetzelfde die smaken in de chocolade varianten klinken altijd fantastisch, maar ijs valt dan toch altijd tegen in vgl met echte chocolade :see_no_evil:

1 like

Ja!! hier relate ik mee. Chocolade = lekker. Chocolade ijs = teleurstellend, behalve als het pure chocolade sorbet is. Ik denk dat de toevoeging van room de boel gewoon te weinig chocoladerig maakt, en dan is het alleen nog maar zoetheid en teleurstelling.

Maar goed again, mijn mening, mijn vriend houdt wel van chocolade en van chocolade ijs

(maar ik vind dat hij geen werkende smaak papillen heeft)

9 likes

Is deze hier al voorbij gekomen?
Ik ben normaal niet zo’n croky fan maar vind dit prima te nassen. Limoen is niet heel sterk aanwezig maar wel duidelijk genoeg. Wel een beetje chemisch maar zeker niet vies

3 likes

Deze zijn er ook nog niet zo lang toch? Lekker wel! Maar niet zo heet als die sterkste Strong chips van Lays. Mocht van mij wel pittiger. 7/10

3 likes

Deze heb ik nog nooit gehad, kan iemand me er wat meer over vertellen? Aanrader?

ik vind chemische banaan wel lekker maar word het ook snel zat, denk dat ik deze maar aan me voorbij laat gaat. het is ook gelijk zo’n grote reep en alles hier in huis gaat op

Ik heb deze al meerdere keren gekocht omdat ik hem vies lekker vind. Zoet, plakkerig, precies goed chemisch.

1 like

Hier hebben ze hem nog steeds niet, ben al weken het chipsvak aan het checken want lijkt me super lekker! Hopelijk morgen wel.

Ik had hem van de Plus. Misschien daar eens proberen?
Wilde hem vandaag weer meenemen maar bij de Jumbo en AH hadden ze hem helemaal niet. Ook geen leeg vak ofzo.

Ik heb hem vandaag gehaald bij een Jumbo! Maar wel een groot filiaal. Vond hem wel tegenvallen, best wel zoet en proefde geen zeezout.

Heb deze ook vandaag gekocht voor vanavond bij n film maar had n beetje spijt omdat ik helemaal niet van te pittig hou, dus je review stelt me gerust haha. Ga zo ook proeven!

Oh echt? Bij mij zat er echt veel zout op. Meer dan bij gewone chips

2 likes

Ik had hem ook bij de jumbo gekocht, vond hem wel lekker maar ik hou sowieso van limoen chips. Vond hem niet heel erg zout, gewoon medium zout met limoen nasmaak.

Deze is m’n fave trouwens maar helaas niet in NL te krijgen

1 like

Jaaa ik heb 1 zak meegenomen vanaf Curacao en nog steeds op kantoor liggen ik denk niet dat er nog veel van heel is maar ach ja zo lekker :drooling_face:

1 like

Ja ik! Ik vond ze best lekker. Ik eet nooit hashbrowns, maar als ik ze zou vergelijken met een rösti rondje zijn ze qua smaak redelijk gelijk, alleen wat minder knapperig.

1 like

Tijd om ook een keer rösti te proberen, is dat niet zurig?:sweat_smile:

Haha, waarom zou het zuur zijn?

2 likes

Nee hoor, eerder een zachte aardappelsmaak.

1 like

Als ergens ui doorzit vind ik dat er soms een wat zurige smaak aan kan zitten😅 zoals de aardappelpannenkoekjes van de aldi

1 like

Is rösti zit geen ui, ten minste niet standaard. Alleen geraspte aardappel!

2 likes