Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik heb vorige week de Ferrero reep gekocht en die had (helaas) die standaard tonyblokjes, dus ik ga ervan uit dat ze dat allemaal wel zullen hebben.

1 like

Allemaal nog niet getest, maar vandaag meegenomen! De saus en de hashbrowns vond ik bij mijn relatief kleine AH.
Ook heb ik eindelijk de vivera kipfilet gevonden en de veggie vlamtosti’s😍

8 likes

Bij de Lidl heb je nu ook Vegan kaas saus als tijdelijk product voor de Amerikaanse weken. Ik vind die wel erg lekker! Ik heb er chili cheese Fries meegemaakt met pepertjes en vegan bacon

10/10

2 likes

Die Iglo maaltijd is lekker! Van de week geprobeerd en echt prima hoeveelheid en lekkere groenten en saus.

1 like

Kennen jullie deze al? Voor mij is 'ie nieuw!

12 likes

Ik heb die toevallig vorige week gekocht en ik vond hem heel zoet… Ik lust alleen witte chocola en van alle witte Tony repen vond ik dit de minste.

Blauwe bes in chocola? Bijzonder.

2 likes

Volgens mij zijn deze nieuw? Ik heb de cocoa meegenomen om uit te proberen!

1 like

Zag ze bij de AH!

13 likes

Omg :scream::scream: heb deze wel eens meegenomen uit het buitenland vandaan, zijn echt heel lekker!!

2 likes

Oke morgen langs de AH haha.

2 likes

Iemand die Jumbo cola coffee al tegen gekomen?

Nope, bij mij hadden ze hem nog niet.

1 like

Nope ben er steeds op aan het letten als ik bij een Jumbo ben maar hier nog nergens helaas.

1 like

Ik vond deze nieuwe m&m’s reep in de AH.

Vond de M&M’s Brownie persoonlijk niet lekker, te fudgy.

3 likes

Ik vind het echt veel te duur haha. Koop ik liever voor dat geld een gewone zak M&M’s.

2 likes

Ja ik ben ook geen groot fan, vind die met pinda nog wel ok maar dan koop ik veel liever gewoon een zak gele M&M’s. In die repen zit veel te weinig ‘vulling’.

1 like

Heeft iemand die hash browns al geprobeerd😇

1 like

Deze is er al een tijdje en ik vond m heel erg meh

Maar ik heb ook een hekel aan chocolade ijs dus ik weet eigenlijk niet waarom ik m kocht? Ik ben gewoon een sucker voor aanbiedingen en ijs.
Luister dus vooral niet naar mijn mening

3 likes