Ik heb vorige week de Ferrero reep gekocht en die had (helaas) die standaard tonyblokjes, dus ik ga ervan uit dat ze dat allemaal wel zullen hebben.
Allemaal nog niet getest, maar vandaag meegenomen! De saus en de hashbrowns vond ik bij mijn relatief kleine AH.
Ook heb ik eindelijk de vivera kipfilet gevonden en de veggie vlamtosti’s😍
Bij de Lidl heb je nu ook Vegan kaas saus als tijdelijk product voor de Amerikaanse weken. Ik vind die wel erg lekker! Ik heb er chili cheese Fries meegemaakt met pepertjes en vegan bacon
10/10
Die Iglo maaltijd is lekker! Van de week geprobeerd en echt prima hoeveelheid en lekkere groenten en saus.
Ik heb die toevallig vorige week gekocht en ik vond hem heel zoet… Ik lust alleen witte chocola en van alle witte Tony repen vond ik dit de minste.
Blauwe bes in chocola? Bijzonder.
Omg heb deze wel eens meegenomen uit het buitenland vandaan, zijn echt heel lekker!!
Oke morgen langs de AH haha.
Iemand die Jumbo cola coffee al tegen gekomen?
Nope, bij mij hadden ze hem nog niet.
Nope ben er steeds op aan het letten als ik bij een Jumbo ben maar hier nog nergens helaas.
Ik vind het echt veel te duur haha. Koop ik liever voor dat geld een gewone zak M&M’s.
Ja ik ben ook geen groot fan, vind die met pinda nog wel ok maar dan koop ik veel liever gewoon een zak gele M&M’s. In die repen zit veel te weinig ‘vulling’.
Heeft iemand die hash browns al geprobeerd😇
Deze is er al een tijdje en ik vond m heel erg meh
Maar ik heb ook een hekel aan chocolade ijs dus ik weet eigenlijk niet waarom ik m kocht? Ik ben gewoon een sucker voor aanbiedingen en ijs.
Luister dus vooral niet naar mijn mening