Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Oh wat stom, ik heb dat 1x gezien en vanuit gegaan dat dat standaard was😅 gauw maar eens proberen

Die watermeloen ijsjes van de Coop zijn echt top. Iets te zoet, maar ze zijn zo klein dat het geen overkill is en de smaak is verder prima!

Nou ik proef de grapefruit totaal niet, smaakt voor mij precies hetzelfde als normale tonic. Een blikje was 80 ct volgens mij. Zou het niet nogmaals kopen.

De buitenkant is te hard en de brownie zelf is bijna… klei? Ik weet het niet zo goed. Ze gaan vast wel op komen maar het is niet dat ik gelijk denk van WOW my new faave.
de lekkerste m&ms vind ik nog altijd blue (crips) en pindakaas die je in het buitenland hebt.

2 likes

Waarom ze de pindakaas variant nog niet in NL hebben uitgebracht in plaats van al deze kleffe limited editions. Die karamel is ook al zo kleierig als deze, een workout voor je kaken gewoon.

Oh en die tonic is idd heel subtiel. Er is er ook 1 met komkommer smaak en die proef je wel, maar ik wil geen komkommer in m’n frisdrank :S

4 likes

Ja die grapefruit heeft denk ik langs het blikje gerold ofzo haha.
Die met komkommer zal wel gemaakt zijn om gin aan toe te voegen. Gin tonic met komkommer is een ding toch…

Ik hoef pindakaas m&ms ook niet per se in NL want in ze altijd zo duur… koop bijna nooit m&ms. Een huismerk zou erop moeten springen en ze maken, dan zou ik ze wel heel regelmatig kopen denk ik.

Die zijn er wel toch? Bij de jumbo en aldi… of bedoel je die niet?

1 like

Voor mij nieuw, gevonden bij de AH

18 likes

Bij de action witte kokos Lion gekocht, erg lekker!! Wel mierzoet. Zo’n hele reep is echt wat te veel voor mij afbeelding

7 likes

In 2en, de rest in de koelkast bewaren voor Nick.

17 likes

Oe, heb je toevallig ook een spicy variant gezien? Ik vind de echte kipversie daarvan echt top uit de airfryer dus vega zou helemaal ideaal zijn.

1 like

Nee, helaas niet! Kan online ook alleen deze vinden.

3 likes

Na de Lion coconut ben ik hier ook benieuwd naar.

12 likes

Deze heb ik bij de action gekocht. Ik vond ze te zoet. Heb liever een gewone Bueno.

2 likes

Tipje; bij de jumbo heb je ze ook! Liggen in de vriezer en moeten wel even een tijdje in de oven. Wij eten sindsdien niet meer anders. Zo lekker!

5 likes

Dit soort croissants krijg je ook in de diepvries van de ah!

4 likes

9 likes

Lijkt me best lekker. Vooral Cherry Mountain ben ik wel benieuwd naar.

1 like

8 likes

Oh ben wel benieuwd naar die frikadellen! Ben nog geen goede tegengekomen

2 likes

Lijkt me een variatie op O.ptimel, maar ben benieuwd

1 like