Iemand deze al gegeten? Ben vooral benieuwd naar de onderste!
Wow ziet er net echt uit, evht eng
Lekker!!!
Ik vind de bovenste meer op boterhamworst lijken tbh.
Wow deze heb ik nog nooit gezien maar zou op het eerste gezicht in de winkel ook nooit denken dat ze vega zijn haha
Ik ben echt zo’n chaoot soms. Speciaal naar de Jumbo gegaan voor die neppe timtams, kom ik weer naar buiten ZONDER timtams. 
Ik heb de pinda (gele) versie hiervan gekocht en hoe basic het idee lijkt, het was echt geweldig. Goeie chocola, lekkere chunks.

Jaaa ik wacht al zo lang op deze. Hij is al een tijdje uit in andere landen. Houd zelf heel erg van zoet/ zout maar ben benieuwd of het lekker is of een soort ouwe sloffe chips.
Ja precies dit. Zoet/zout vind ik normaal ook een goede combi, maar ik vraag me echt af of die chips dan niet vies klef en zacht wordt
Ik moest ook even twee keer kijken want ze lagen gewoon tussen de normale vleeswaren😅
Nieuw bij AH. Geprobeerd maar vind de koekjes echt tegenvallen. Droog koekje en proefde totaal geen hazelnootsmaak terug in de vulling.
mijn appie heeft m nog niet (de cheesecake) ;-; echt huilen
Ik hou echt van chips en de combinatie van zoet/zout is geweldig. Ben hier echt benieuwd naar!
Je kan ook vragen bij de bakkerij afdeling of ze er eentje willen bestellen, kun je het bij je eigen appie ophalen, kost niets 
Heeft iemand deze cheesecake al geprobeerd? Stond er gisteren mee in mijn handen maar van dichtbij vond ik hem er niet lekker uitzien.
Nog niet erg last van mn huid dus ik stel het even uit
had meer melkchocolade verwacht en niet gebakken