Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Heeft iemand deze cheesecake al geprobeerd? Stond er gisteren mee in mijn handen maar van dichtbij vond ik hem er niet lekker uitzien.

1 like

Nog niet erg last van mn huid dus ik stel het even uit :sweat_smile: had meer melkchocolade verwacht en niet gebakken

1 like

Wejooooo die dip koekjes van Jumbo salted caramel zijn tering lekker kutzooi

3 likes

Niet nieuw maar vandaag voor het eerst gezien en twijfelde, leken me wel erg lekker! Heeft iemand deze al eens gehad?

1 like

Ging het hier laatst over TimTams? Ik zag ze bij Jamin vandaag, verschillende smaken. Heb geen idee hoe duur trouwens haha.

1 like

Ja ik vond hem wel lekker! Hij had een beetje chocoladevla smaak ofzo vond ik.

2 likes

Danku! Weet ik dat dit niet wat voor mij is :sweat_smile:

Aanrader!!! Ik let nu op mn voeding omdat ik wil afvallen maar anders zou ik ze zeker regelmatig eten

6 likes

Ja tering lekker heb al een zak op, ga t nooit meer kopen

7 likes

Delicieux folder van de Lidl van de herfst staat er op!

Vind er weinig verassends tussen zitten en veel soorten vlees en stoofpotjes waar ik niks mee heb

4 likes

Pff echt een tegenvaller die folder van lidl, alleen maar vlees vlees vlees vlees en ohja vlees

2 likes

Ik waardeer de hoeveelheid soorten paddenstoelen wel, en heb nu al weer zin in de gekarameliseerde ui hummus :heart: De pistachespread lijkt me ook wel lekker! Ik vind alleen het grote tekort aan cheesecake problematisch

Heeft iemand die braadpan trouwens?

1 like

Ik miste idd ook de cheesecake😅

1 like

Idk of t nieuw is maar wel lekker

4 likes

Niet nieuw, maar bedankt voor de review!

Gewoon van de Ap?

Jumbo, appie, plus en coop verkopen het hier

1 like

Op de site staat bij de bakkerij van ah alleen nog de triple cookie. Waar is de witte met noten? Hebben jullie die nog in de winkel gezien?

1 like

Die heb ik al een hele tijd niet meer gezien :tired_face:

1 like