In mijn AH hebben ze de boneless chicken wings wel. Maar ik woon in een hipsterbuurt in Den Haag.
Ik vond het trouwens niet zo bijzonder en een beetje flauw van smaak. In mijn hetelucjt combimagnetron werd het wel lekker krokant.
Dit is lekkerder:
In mijn AH hebben ze de boneless chicken wings wel. Maar ik woon in een hipsterbuurt in Den Haag.
Ik vond het trouwens niet zo bijzonder en een beetje flauw van smaak. In mijn hetelucjt combimagnetron werd het wel lekker krokant.
Dit is lekkerder:
Jaaaa deze zijn (vooral uit de airfryer) heel erg lekker.
Mijn ah had nu ook mini vega frikandellen, die heb ik mee genomen en ik zag vega rendang rund? Maar zag er heel onsmakelijk uit dus niet gekocht
Heel benieuwd naar die vegan lasagne wel; ziet er goed uit
Sorry maar die frikandellen zijn echt niks. Prima met curry en mayo maar smaakt in de verste verte niet naar frikandel
Hoe eet jij die? Ik kwam niet verder dan wokken met noodles oid. Maar zijn van die grote brokken
jammer. Dan moet ik ze maar goed verstoppen onder mayo en curry idd
Vind tot nu toe alle nieuwe vleesvervangers van de appie vrij smakeloosâŠ
Wil je zeggen bij welke? Op het Sav bij de XL zag ik ze niet.
Weimarstraat!
Dit is trouwwns online bij veggie4u (nooit wat besteld, eet ook niet 100% vegetarisch maar kwam het tegen in een advertentie)
In de koeling bij het verse pastaschap. Ik heb het weleens gekocht bij de AH.
Omg die violife dingen, beter komen die ook gewoon in de supermarkt.
Ik kan nergens BN koekjes vinden.
Ik kreeg ze gratis bij mijn AH-bestelling, dus die zullen ze wel hebben! Er zit een lekkere vanillevulling in.
Mijn dochter van 2 noemt ze âkoekies mette mondâ.
Morgen maar even langs de AH haha.
Ja ik eet ze toevallig as we speak. Ik vind ze heel lekker en je proeft het zout ook goed, maar hij heeft wel een beetje een gekke smaak. Kan het niet plaatsen.
& @Bubbless @Unquestionable Ohhh dit heb ik helemaal gemist?! Ik denk destijds half slapend gelezen ofzo, totaal niet geregistreerd iig als ik het al gezien had! Met vertraging dan; wat lief! Haha. Weet niet of het echt beschiet met verzendkosten in verhouding tot hele doosjes kopen met die smaak erin?
Ik zocht de berichten hierover terug omdat er gezegd werd dat de Jumbo eigen merk kokos-thee heeft. Toen gaf ik nog aan daar eigenlijk nooit te komen en nu met Corona al helemaal niet naar nog een extra supermarkt te gaan (ben sowieso nog steeds nauwelijks in de supermarkt te vinden). MAAR nu moest ik onverhoopt naar de tandarts, die zit helemaal aan de andere kant van de stad en toen liep ik wel plots voorbij een Jumbo! Dacht hier kan ik wel naar binnen, er is niets te doen in dat deel vd stad. Had alleen heel mân hak al stuk gelopen, dus ben alleen even heel snel naar het theeschap gelopen (stom misschien, want achteraf besefte ik me dat ik door kapotte telefoon niet bij Picnic kan bestellen nu ) maar er lagen nog 4 doosjes en die alle 4 maar meegenomen! Dus beter smaakt ie net zo lekker (vind ik dan haha) als die van Pickwick! Kan het nog niet proberen want mân mond is nog verdoofd, maar ben benieuwd! Kwam je tip dus alsnog goed van pas!
Oh en @Unquestionable, die aardbeismaak eruit deed me meteen aan één van mân favo ijsjes denken, die rood/groene (limoen) twister ijsjes van ola! Die vind jij dan zeker vast ook heel lekker?
(veel te lang verhaal ook, maar helemaal enthousiast dat ik straks weer kokosthee kan drinken haha )
Edit: proef geen verschil, wel lekker though
Dankjewel voor de review! @Totoro ook. Klinkt niet als iets dat ik per se nodig heb in mijn leven met die gekke smaak haha, ik laat ze liggen