Ja omg die twister ijsjes zijn ook zo lekker
Ik hoop dat je kokosthee nog net zo lekker is haha
Ja omg die twister ijsjes zijn ook zo lekker
Ik hoop dat je kokosthee nog net zo lekker is haha
Oeh heb je hem gekocht? Zoiets had ik ook een keer gekocht en was prima te eten
Dit wil ik dus NIET weten ik ga je flaggen
Oooo dit lokt echt uit om gewoon hapjes hier vanaf te gaan eten en niks te bakken
Haha oeps!
Heb hem meegenomen zal kijken of het zo ook eetbaar is inderdaad.
Hou helemaal niet zo van pepernoten maar dit lijkt me wel lekker.
God soms ben ik zo trots op Nederland
Ik kwam deze nieuwe pindakaas soorten tegen. Blijkbaar met 3 verschillende brandingen waardoor het anders smaakt. Iemand ervaring mee?
Ik vind ze lekker, wel meer karamel dan zeezout maar ik vind de verhouding goed. Goed dat het kleine zakjes zijn want in grote hoeveelheden word je er snel misselijk van denk ik.
OMG ik wil dit zooooooo graag proeven
Ik moet dit topic weer ff gaan bijhouden, zo leuk en lekker al die producten! Weet niet of dit al voorbij is gekomen:
Dit is zoooo chill. Echt een goed sterke ijskoffie met melk en/of vanille smaak. Ik wil dit de hele dag door drinken maar dat is slecht voor me. Per blikje zitten 3 espresso shots
Ik koop het bij Hoogvliet en ik mag het van mezelf alleen kopen als het in de aanbieding is. Het kost namelijk normaal 1,60 per blikje maar ik heb nu al twee keer kunnen inslaan voor 1,- per stuk.
Dit lijkt mij gewoon hutspot met piccalilly
Die mini pepernoten van Jumbo voor op brood zijn echt de beste uitvinding ever
Ik doe dit dus wel echt bijna altijd als ik door de supermarkt loop hahaha. Heb echt een zwak voor nieuwe producten daar. Ik post alleen niet alles want ik moet het zelf ook wel beetje boeiend vinden.
Ik durf dit niet te kopen tot nu toe want Monster maar dat proef je niet zeker?
Online heb je bij sowieso de Jumbo en AH ook lijstjes met nieuwe producten!
Jaaaa dit is echt heerlijk hè! Ik heb niks met energie drankjes maar dit is echt zo lekker.
Redbull cola is ook lekker, die blikjes.