Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik heb die Oreo variant gehad! Natuurlijk heel overpriced voor kleine doosjes met oreo-ijs-blokjes. Maar uiteraard wel erg lekker. Dus als je zin hebt in dure bitesize oreo ijs dan is dit erg lekker :+1:

3 likes

Omg die spiced sinaasappel :open_mouth:

2 likes

Oeh peer, ben benieuwd.

1 like

Waar kan je ook alweer de nieuwe producten in de AH app zien? Als ik ‘nieuw’ typ dan komt er telkens wijn naar voren.

3 likes

Ah thanks!

Ik had deze en de spekjes op van de Plus en ik was over beiden de spreken. De worstjes zijn nog een beetje kneedbaar dus ik had ze in een hoekige vorm gekneed zodat het makkelijker was om het overal te garen. #lifehack. Ik geef ze een 9/10

3 likes

image

Dit ligt vast al 5 jaar in de schappen maar ik zag het vandaag voor het eerst pas.

Lekker! Beetje zoetig wel, maar lekker pittig ook. Ik ben fan.

5 likes

Wel nieuw van dit merk zijn zoete uiringen met Chipotle en dat is ook zo’n aanrader :drooling_face:

10 likes

Oh nomnom Danio banaan is echt lekker. Zag tijdens het pakken dat Jumbo het ook verkoopt, is die net zo lekker?

Heb de Danio banaan niet gehad maar jumbo banaan kwark is lekker!

1 like

Ook maar keertje proberen dan. Scheelt wel flink in de prijs in ieder geval.

1 like

Ja, en op hamburgers, bij stoofpotjes, op hummus, etc

2 likes

Mohhhh ik zit al aan de derde verpakking haha ik vind ze érg lekker! Mag wel wat groter :drooling_face:

1 like

Yes deze eet ik vaak op wraps, soort mcdonalds idee!

Jaaa! Uit de airfryer in wraps, mega lekker.

1 like

Ik las je comment over hipsterbuurt in Den Haag en dacht gelijk: ah, dat moet wel de AH bij mij zijn. Ja dus hahaha.

2 likes

5 likes

ik kreeg dit bij mijn boodschappen er gratis bij

wel lekker maar minder romig dan de niet plantaardige

3 likes

Ik vond deze heerlijk!!!

2 likes