Ik heb die Oreo variant gehad! Natuurlijk heel overpriced voor kleine doosjes met oreo-ijs-blokjes. Maar uiteraard wel erg lekker. Dus als je zin hebt in dure bitesize oreo ijs dan is dit erg lekker
Omg die spiced sinaasappel
Oeh peer, ben benieuwd.
Waar kan je ook alweer de nieuwe producten in de AH app zien? Als ik ‘nieuw’ typ dan komt er telkens wijn naar voren.
Ah thanks!
Ik had deze en de spekjes op van de Plus en ik was over beiden de spreken. De worstjes zijn nog een beetje kneedbaar dus ik had ze in een hoekige vorm gekneed zodat het makkelijker was om het overal te garen. #lifehack. Ik geef ze een 9/10
Dit ligt vast al 5 jaar in de schappen maar ik zag het vandaag voor het eerst pas.
Lekker! Beetje zoetig wel, maar lekker pittig ook. Ik ben fan.
Wel nieuw van dit merk zijn zoete uiringen met Chipotle en dat is ook zo’n aanrader
Oh nomnom Danio banaan is echt lekker. Zag tijdens het pakken dat Jumbo het ook verkoopt, is die net zo lekker?
Heb de Danio banaan niet gehad maar jumbo banaan kwark is lekker!
Ook maar keertje proberen dan. Scheelt wel flink in de prijs in ieder geval.
Ja, en op hamburgers, bij stoofpotjes, op hummus, etc
Mohhhh ik zit al aan de derde verpakking haha ik vind ze érg lekker! Mag wel wat groter
Yes deze eet ik vaak op wraps, soort mcdonalds idee!
Jaaa! Uit de airfryer in wraps, mega lekker.
Ik las je comment over hipsterbuurt in Den Haag en dacht gelijk: ah, dat moet wel de AH bij mij zijn. Ja dus hahaha.
ik kreeg dit bij mijn boodschappen er gratis bij
wel lekker maar minder romig dan de niet plantaardige
Ik vond deze heerlijk!!!