Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik had deze en de spekjes op van de Plus en ik was over beiden de spreken. De worstjes zijn nog een beetje kneedbaar dus ik had ze in een hoekige vorm gekneed zodat het makkelijker was om het overal te garen. #lifehack. Ik geef ze een 9/10

3 likes

image

Dit ligt vast al 5 jaar in de schappen maar ik zag het vandaag voor het eerst pas.

Lekker! Beetje zoetig wel, maar lekker pittig ook. Ik ben fan.

5 likes

Wel nieuw van dit merk zijn zoete uiringen met Chipotle en dat is ook zo’n aanrader :drooling_face:

10 likes

Oh nomnom Danio banaan is echt lekker. Zag tijdens het pakken dat Jumbo het ook verkoopt, is die net zo lekker?

Heb de Danio banaan niet gehad maar jumbo banaan kwark is lekker!

1 like

Ook maar keertje proberen dan. Scheelt wel flink in de prijs in ieder geval.

1 like

Ja, en op hamburgers, bij stoofpotjes, op hummus, etc

2 likes

Mohhhh ik zit al aan de derde verpakking haha ik vind ze érg lekker! Mag wel wat groter :drooling_face:

1 like

Yes deze eet ik vaak op wraps, soort mcdonalds idee!

Jaaa! Uit de airfryer in wraps, mega lekker.

1 like

Ik las je comment over hipsterbuurt in Den Haag en dacht gelijk: ah, dat moet wel de AH bij mij zijn. Ja dus hahaha.

2 likes

5 likes

ik kreeg dit bij mijn boodschappen er gratis bij

wel lekker maar minder romig dan de niet plantaardige

3 likes

Ik vond deze heerlijk!!!

2 likes

Ik zag deze vandaag bij de AH xl trouwens, die Canadian maple staat evht hoog op mijn probeer lijst nu. Alleen niet te doen duur weer

7 likes

Die wil ik proberen! :innocent:

1 like

AHI_434d50363130353837_1_200x200_JPG.jpeg

Deze zijn van de AH maar vergelijkbaar was nieuw bij de plus. Smaak was oké maar toch wat weinig smaak en wel hele sterke geur hele dag in de keuken😅 voor 3,99 voor mij niet weer

1 like

Weet niet of ‘ie hier al gepost was, maar kreeg hier net reclame voor op insta. Nog niet gespot in de AH app helaas

6 likes

Deze was er vorig jaar ook, volgens mij viel het een beetje tegen :sweat_smile:

1 like

Ik ben helemaal geen fan van dit soort yoghurtjes en toetjes. Maar het zat gratis bij mijn bestelling, dus ik heb hem geproefd, en vond het best lekker. Hij is op basis van kokosyoghurt, dus je hebt eigenlijk gewoon kokos met kleine stukjes chocola. Ik zou hem ook weer niet opnieuw kopen, maar als je van dit soort dingen houdt kan ik hem wel aanraden.

2 likes