Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik zag deze vandaag bij de AH xl trouwens, die Canadian maple staat evht hoog op mijn probeer lijst nu. Alleen niet te doen duur weer

7 likes

Die wil ik proberen! :innocent:

1 like

AHI_434d50363130353837_1_200x200_JPG.jpeg

Deze zijn van de AH maar vergelijkbaar was nieuw bij de plus. Smaak was oké maar toch wat weinig smaak en wel hele sterke geur hele dag in de keuken😅 voor 3,99 voor mij niet weer

1 like

Weet niet of ‘ie hier al gepost was, maar kreeg hier net reclame voor op insta. Nog niet gespot in de AH app helaas

6 likes

Deze was er vorig jaar ook, volgens mij viel het een beetje tegen :sweat_smile:

1 like

Ik ben helemaal geen fan van dit soort yoghurtjes en toetjes. Maar het zat gratis bij mijn bestelling, dus ik heb hem geproefd, en vond het best lekker. Hij is op basis van kokosyoghurt, dus je hebt eigenlijk gewoon kokos met kleine stukjes chocola. Ik zou hem ook weer niet opnieuw kopen, maar als je van dit soort dingen houdt kan ik hem wel aanraden.

2 likes

12 likes

Bij de smaak van Colombia stel ik me iets anders voor. Sos, not sos.

29 likes

Klinkt goed! Hoeveel stukjes doe jij op 1 wrap? Dan weet ik even de hoeveelheid die ik moet kopen :slight_smile:

Als ik het me goed herinner zitten er zo’n 9 stukjes in een verpakking en ik eet dan meestal 2 wraps met 2 stukjes per wrap! Vriend eet de rest op

Perfect moment om een nieuwe taart te proeven.

Ik vond hem lekker! Maar niet heel bijzonder. Het is gewoon een red velvet cake met van dat standaard aarbeien mousse. Gewoon lekker zoals ze zelf al zeggen. 7,5/10.

9 likes

Oh deze vind ik echt heerlijk! Ik heb nog nooit een van de drie graefjes op hoor, alleen van de Hema (ranzig)

1 like

:drooling_face: :drooling_face:

Stuk goedkoper dan m’n Crema alla nocciola van Dille en Kamille

20 likes

En totaal anders, toch? :’) Die nocciola is hazelnoot, of niet?

1 like

Jawel, maar beide nootachtig. Ik vind het wel vergelijkbaar :woman_shrugging:. De Crema al Pistacchio van Dille en Kamille sprak mij minder aan als broodbeleg i.v.m. grove stukjes.

Er ontbreekt wel zo’n olie-achtig laagje op die van Lidl, dus kwaliteit kan wat minder zijn. Maar ben toch blij met deze variant.

1 like

Oeh dit lijkt me lekker! Ik vind die pistache-variant ook heeerlijk.

1 like

Smaeckvol cake bij de AH gespot

10 likes

5 likes

1 like

Peer echt 10/10 (maar ik crave zuivel atm, moet misschien meegenomen worden in mijn oordeel)

1 like