Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

“Heerlijk kaneelijs met stukjes gemberkoekdeeg, gemaakt met verse room”

6 likes

Weet niet zeker of deze nu wel of niet al voorbij was gekomen… maar ijs icm chips dus… ben wel benieuwd eigenlijk :grin:

8 likes

AH Speculaas chocolade cookie

Deze kwam ik net tegen, geen idee of het nieuw is eigenlijk. Ik vind hem echt niet lekker. Weet niet hoe de cookies van AH normaal zijn, maar deze was heel taai. Niet echt knapperig van buiten, een soort van zacht van binnen maar ook niet echt. Ik heb net een halve gegeten (ze zijn groot!), ik denk dat ik de andere helft niet eens op eet. Spijt dat ik geen normale speculaasjes heb gekocht </3

2 likes

4 likes

Oh ik vond deze juist wel lekker. De mijne was gewoon de structuur die die koekjes van de ah altijd hebben. Wel zacht van binnen maar niet super knapperig van buiten. Maar ik vind de combinatie chocolade met speculaas echt lekker.

1 like

Deze is er al heel lang (bij de plus) en heb ik ooit nog gerevieuwd. Was best teleurstellend.

3 likes

Ahh, sorry, dan heb ik dat gemist.

1 like

deze vind ik beide echt niet lekker! Ze smaken heel zoet

1 like

Bedankt voor de waarschuwing haha… Hoopte inderdaad op iets hartigs.

6 likes

Die chocorol! :drooling_face:

1 like

Nog meer gebak :yum: bij de coop

Vond dit wel een mooi gebaar, maar wel jammer van zon platte grap…

2 likes

Oei ook echt met die ene tomaat in het midden…

2 likes

Vanille roomvlaai is helemaal niet nieuw.

Nieuw staat bij die triple chocolade :see_no_evil:

Ik zie toch echt nieuw op die vanille roomvlaai.

Ik denk dat dit eerder slecht gedrukt/designed is. Alle “nieuwe” stickers lijken links boven een product te staan en bij die is het mislukt

2 likes

Koop dit niet. Grootste teleurstelling ooit. Vind al het “gezonde” ijs lekker maar deze heb ik weggegooid en dat doe ik echt niet zomaar

1 like

Oke, ik stel de vraag in dit topic omdat hopelijk iemand hier het weet. Weet iemand waar je een klassiekw pumpkin pie kan eten/halen/bestellen? Ik ben vandaag de halve stad hier af gelopen en kon niks vinden, alleen pompoen cake.

Dit was me nog niet eens opgevallen, maar dit is nauwelijks een tomaat te noemen😂

1 like