Dit ziet er weer te lekker uit
Ja hè haha!
Hoop wel dat ze verbeterd zijn, toen ik een half jaar terug die kaassnack voor in de oven van AH had vond ik ‘m niet te vrete
Zal wel niet nieuw zijn maar heb ze al een tijdje staan en net eentje gehad, zo lekker!
Niet echt zoutig maar mmm staat direct op mn boodschappenlijstje.
9/10
Wooooow hier heb ik zoveel zin in
Morgen in de winkel, als het kon ging ik voor de deur liggen
Please zeg dat dit niet enkel in Nederland is…
Hhahaa ja dit topic is echt mijn leven, altijd als er nieuwe reacties zijn hoop ik dat er weer een nieuw vega product is. Plus als het niet te vreten is laten mensen het ook meteen weten.
Ik word er ook zo blij van, weet nog dat er vroeger maar 1 vegetarisch iets in de supermarkten lag: een vieze kaasschnitzel die ik veel te vaak op m’n bord kreeg Die kan ik echt niet meer zien
Maar écht, toen ik 13 jaar geleden vegetariër werd, betekende dat gewoon een best grote inperking van wat ik kon eten. Vleesvervangers waren bijna niet beschikbaar in mijn biblebeltdorpje, vaak superduur en niet heel smakelijk. En nu is er voor zoveel vlees- en zuivelproducten een goede vervanging, echt leuk om te zien dat het zo ook steeds makkelijker wordt voor mensen om minder vlees en zuivel te eten.
vroeger als je uit eten ging bij een ‘vega restaurant’: ja we hebben een hele lekkere geitenkaas salade!!!
vegetragisch
het is AH dus misschien ook belgie? Al zal het daar wel een leukere naam hebben want de belgische taal maakt alles beter
Ik ben in de basis geen vegetariër of vegan, maar ik word hier ook blij van! Ik wil namelijk geen vlees meer eten dat ik eigenlijk maar zo zo vind, zoals al het broodbeleg. Ik vind alle vega-vervangers voor op brood wel echt lekker, dus prima ruil!
Ik eet ook inderdaad niet 100% vegetarisch (dit heeft oa ook te maken met dingen die andere gezinsleden in huis halen en ik vind weggooien dan nog erger dan opeten)
Maar de meeste vegaproducten vind ik ook gewoon echt heel lekker! Dus winwin situatie denk ik dan
Oh wacht winwinwin want vaak ben ik ook nog goedkoper uit (al zal dat niet voor iedereen gelden)
Helaas komen de nieuwe producten niet zo snel naar hier (of toch niet in mijn AH). Ik duim alvast van wel (als ie lekker is :p)
Pffff ik kan me nog steeds de smaak van de eerste generatie quornstukjes voor de geest halen, zo tering vies zurig. Die heb ik echt te veel moeten eten m’n moeder is niet zo van het koken dus lekker vegetarisch zonder vervanger zat er niet in
Ik eet nu zo’n 3 jaar geen vlees en met al het aanbod vind ik het absoluut niet moeilijk. Mijn vriend vroeg toevallig gister nog of er iets van vlees is dat ik écht mis, maar eigenlijk vind ik van veel dingen de vega variant net zo lekker of zelfs lekkerder.
De enige dingen die ik me kan bedenken zijn theeworst en ossenworst. Als die ooit vega worden gemaakt ben ik gelukkig.
Ik kan de nieuwe vegan grillworst van AH niet vinden op de site, ze komen morgen in de winkel. Zouden ze dan ook pas morgen online te bestellen zijn?