Ik denk het wel, het is natuurlijk vandaag zondag en soms looptt de site sowieso al een beetje achter
Ja ik ben 20 jaar geleden een blauwe maandag vegetariër geweest maar vond het toen echt niet te doen. Vleesvervangers waren nog zo beperkt beschikbaar, kreeg altijd van die vieze rubberen worstjes als vleesvervanger, bij vriendinnetjes thuis wisten ze al helemaal niet wat ze ermee aan moesten en in restaurants had je met geluk 1 vegetarische optie. Heb het toen ook niet lang volgehouden. Ben overigens nooit meer vegetariër geworden maar eet tegenwoordig wel heel veel vega(n) omdat er nu zoveel makkelijke en lekkere opties zijn en dat maakt me echt blij.
Het is er al even en het is iedereens minst favoriete smaak combinatie maar: deze is best lekker! Heel sinaasappel-ig. Ik had het wel lekkerder gevonden als het pure chocolade was geweest, maar met melk is het wel wat minder machtig en dat is ook wel chill. Het heeft een beetje de textuur van dulce de leche
Hmm optimel peer is lekker.
Oehh ik ben benieuwd naar die AH nuggets! Hopelijk ze met nog meer nieuwe dingen
Is ie terug? of misschien is het alleen mijn AH die die vorig jaar oid al had en ttoen eruitt gehaald heeft haha
Ja, ik heb hem bij de Jumbo/AH en Plus gezien en toch maar 1 pak meegenomen.
Na lange duurloop gisteren er limonade bij in gedaan en dan is het heel lekker
volgende keer kan je net zo goed gewone ah basic sojamelk meenemen trouwens, het verschil in eiwit is maar 0.5 oid per 100 ml :’)
editt: oh het verschil is wel wat groter, 1.7 gram
@MazKanata k denk dat je een apple crumble donut had. Die lijken veel op elkaar en AH verwisseltt die stickers wel vaker helaas
Haha, goed om te weten dat ik er maar eenmalig ben ingetrapt dan.
Ik had net de speculaas/ speculoos donut van de AH meegenomen maar hij was heel anders dan de afgelopen jaren! Er zat een gelei-achtig mengsel in, leek een beetje op appelcompote, ipv speculoos. Op de verpakking stond daar niks over dus ik denk en hoop dat 't een foutje was. Ik heb ze iig weggegooid.
Ik heb deze toevallig laatst voor het eerst geprobeerd! Ik vond het wat weinig vulling (dat ik aan 1 kant bijna niks van tomaten had) en daardoor een beetje droog maar verder wel gewoon lekker. Zou hem niet perse opnieuw kopen
Maar niet licht zurig? Daar ben ik altijd een beetje bang voor met tomaat ik ben meer ketchup fan
Oh nee, toch niet dat ik me kan herinneren
Top dan is het het proberen wel waard😇
Ohnee dan heb je die apple crumble gehad ipv speculoos. Die lijken op elkaar en dat gaat niet altijd goed met stickeren