meer langwerpige kaasblokjes!
Dat compenseer ik dan weer door geen vlees te eten
Vanmorgen hoopvol naar de jumbo om knetterchoco te kopen. Hebben ze dat niet bij mij. Echt super klein Sint assortiment met kruidnoten en een choco Sint. Balen.
Heh een blok kaas kopen is toch veel goedkoper?
Ja tuurlijk maar ook veel meer werk natuurlijk
Jammer dat er dan geen spooky afbeeldingen ofzo op de kaas staan. Beetje simpel uitgevoerd zo
Oke ik kan ‘m niet vinden online. Ik heb vanochtend bij de AH een speculaas crumble (vlaai?) met pudding gehaald en m’n verwachtingen waren niet zo hoog, maar wow dit was echt een super lekkere taart! De crumble was echt onwijs lekker knapperig en had een super goede smaak. De pudding was ook écht heel lekker.
9/10!!
Oh wauw dit klinkt goddelijk.
Gewoon slim van ze toch, nu de bioscoop niks meer mag verkopen? Toch een stuk makkelijker in het donker
Oh geen idee maar ik ga niet met dit soort shit lopen klaaien in het donker hoor haha.
Dat is het ook echt
Ik ga vanavond wel een poging wagen, voor de zekerheid ook maar danish chef meegenomen
Heeft iemand de Ben&Jerry’s met chips al geprobeerd? Zijn nu in de bonus en twijfel erover
Oh dit zou voor mij echt ideaal zijn. Ik heb eigenlijk nooit een blok kaas in huis (want dat krijg ik alleen toch niet op en eet ik niet zo vaak). Maar dit is echt top voor mijn kaas-cravings.
Was de chips nog knapperig? Of is het meer de smaak van chips dan de textuur?
Ah dat klinkt een beetje als de pretzelswirl van die andere Netflix-smaak. Vond ik verrassend lekker. Ik ben benieuwd!
dit bestaat al best lang zonder de halloweendecoratie haha
Ik vond de veggie sticks namelijk zo slap🙈 en ben niet zo van het gehakt en falafel