Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Van de sinterklaas afdeling. Niet nieuw maar wel al een tijdje niet meer gezien (die smurfen variant)

21 likes

Dat klinkt heeel lekker. En ik vind danish chef niet lekker dus dit moét ik proberen!

Is dit van de Jumbo? Die moet ik hebben😍

1 like

Bij de Jumbo heb je die smurfen sticks, maar zijn erg duur :cold_face: Heb daar echt kilo’s van gegeten vroeger hahaha

Niet meer de witte toch? :cry: Zie altijd alleen maar de melkchocolade versie nog liggen in het schap.

Edit: Oh zie nu bij de Spar dat ze 4 euro zijn haha koekoek. Vroeger waren ze best wel goedkoop (euro ofzo?) en toen heb ik idd ook kilo’s gegeten.

Niet? Kon ik hier genoeg vinden :sweat_smile: vind zelf de melk chocolade met melkcreme van de Aldi echt het allerlekkerst

Ja van de jumbo!

1 like

https://www.zuivelhoeve.nl/assortiment/banoffee-800g-special-edition/ :heart_eyes: hemels! Fris door de yoghurt zoet door de karamel . Het lijkt ook wel een beetje luchtig?!? Ik heb deze bak binnen 2 dagen leeg gegeten :flushed:

1 like

Aldi verkoopt de knettersticks ook nu! Ook bij het Sinterklaas snoep, melk en wit

1 like

De melk is in ieder geval zonder knetter :see_no_evil:

Love dat deze foto in bad is gemaakt :joy:

7 likes

Huh echt, de wit is wel met haha

Ja en het bakje paste precies op de rand van het bad :ok_hand:t3:

2 likes

Dit vind ik ook echt een goede uitvinding

5 likes

Huh wat is er dan spooky aan? Kan het lastig zien

1 like

ja niks eigenlijk… er staat een spookje op de verpakking van de kaas met ’ booo ’ erbij

2 likes

Doodeng.

13 likes

Hahahah innovatief man

Wat zijn het precies? Mini kaasplakjes?

Het ziet er vooral uit als veel plasticverspilling. Zijn het nou gewoon stukjes kaas?

3 likes