Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Dat klinkt heeel lekker. En ik vind danish chef niet lekker dus dit moét ik proberen!

Is dit van de Jumbo? Die moet ik hebben😍

1 like

Bij de Jumbo heb je die smurfen sticks, maar zijn erg duur :cold_face: Heb daar echt kilo’s van gegeten vroeger hahaha

Niet meer de witte toch? :cry: Zie altijd alleen maar de melkchocolade versie nog liggen in het schap.

Edit: Oh zie nu bij de Spar dat ze 4 euro zijn haha koekoek. Vroeger waren ze best wel goedkoop (euro ofzo?) en toen heb ik idd ook kilo’s gegeten.

Niet? Kon ik hier genoeg vinden :sweat_smile: vind zelf de melk chocolade met melkcreme van de Aldi echt het allerlekkerst

Ja van de jumbo!

1 like

https://www.zuivelhoeve.nl/assortiment/banoffee-800g-special-edition/ :heart_eyes: hemels! Fris door de yoghurt zoet door de karamel . Het lijkt ook wel een beetje luchtig?!? Ik heb deze bak binnen 2 dagen leeg gegeten :flushed:

1 like

Aldi verkoopt de knettersticks ook nu! Ook bij het Sinterklaas snoep, melk en wit

1 like

De melk is in ieder geval zonder knetter :see_no_evil:

Love dat deze foto in bad is gemaakt :joy:

7 likes

Huh echt, de wit is wel met haha

Ja en het bakje paste precies op de rand van het bad :ok_hand:t3:

2 likes

Dit vind ik ook echt een goede uitvinding

5 likes

Huh wat is er dan spooky aan? Kan het lastig zien

1 like

ja niks eigenlijk… er staat een spookje op de verpakking van de kaas met ’ booo ’ erbij

2 likes

Doodeng.

13 likes

Hahahah innovatief man

Wat zijn het precies? Mini kaasplakjes?

Het ziet er vooral uit als veel plasticverspilling. Zijn het nou gewoon stukjes kaas?

3 likes

meer langwerpige kaasblokjes!

1 like