Van de sinterklaas afdeling. Niet nieuw maar wel al een tijdje niet meer gezien (die smurfen variant)
Dat klinkt heeel lekker. En ik vind danish chef niet lekker dus dit moét ik proberen!
Is dit van de Jumbo? Die moet ik hebben😍
Bij de Jumbo heb je die smurfen sticks, maar zijn erg duur Heb daar echt kilo’s van gegeten vroeger hahaha
Niet meer de witte toch? Zie altijd alleen maar de melkchocolade versie nog liggen in het schap.
Edit: Oh zie nu bij de Spar dat ze 4 euro zijn haha koekoek. Vroeger waren ze best wel goedkoop (euro ofzo?) en toen heb ik idd ook kilo’s gegeten.
Niet? Kon ik hier genoeg vinden vind zelf de melk chocolade met melkcreme van de Aldi echt het allerlekkerst
Ja van de jumbo!
https://www.zuivelhoeve.nl/assortiment/banoffee-800g-special-edition/ hemels! Fris door de yoghurt zoet door de karamel . Het lijkt ook wel een beetje luchtig?!? Ik heb deze bak binnen 2 dagen leeg gegeten
Aldi verkoopt de knettersticks ook nu! Ook bij het Sinterklaas snoep, melk en wit
De melk is in ieder geval zonder knetter
Love dat deze foto in bad is gemaakt
Huh echt, de wit is wel met haha
Ja en het bakje paste precies op de rand van het bad
Huh wat is er dan spooky aan? Kan het lastig zien
ja niks eigenlijk… er staat een spookje op de verpakking van de kaas met ’ booo ’ erbij
Doodeng.
Hahahah innovatief man
Wat zijn het precies? Mini kaasplakjes?
Het ziet er vooral uit als veel plasticverspilling. Zijn het nou gewoon stukjes kaas?