Helaas waren bij mij alleen se veggie sticks erš die wel meegenomen natuurlijk
Hee ik wil ook gratis eten 
Huh ik heb nog nooit gratis eten gekregen van AH, sterker nog: deze week niets in de persoonlijke bonus 
Kijk je op de site? Die geeft dat bij mij deze week ook niet aan, in de app wel
Moet dat bij de bonus ofzo staan?
Ja bij persoonlijke bonus in de app staat het bij mij!
Ik krijg er altijd een mailtje van als ik iets gratis krijg
Ben je wel ingelogd incl bonuskaart?
Wat is jullie favoriete diepvriespizza (margerita of een andere vegetarische met weinig spul erop
)
Nu mijn favoriet niet meer verkocht wordt ben ik op zoek naar een nieuwe maar ik vind het tot nu toe allemaal meh. Vooral die plastic witte rondjes kaas die je op veel pizzaās ziet vind ik helemaal niets. Echt first world problems natuurlijk maar ik dacht dat er hier misschien mensen zouden zijn die tips hebben.
Deze vond ik erg lekker maar die is er niet meer, de vervanger (pomodori mozzarella) vind ik niet zo

Op de app heb ik ook geen persoonlijke bonus deze week, helaas 
Ristorante funghi!
Pizza funghi van dr oetker 
Iedereen even de update doen van de Appie app! Tegenwoordig kan je je eigen persoonlijke bonus kiezen! 
Ik kan zelf niet kiezen omdat ik veel gratis krijg deze week. Mijn vriend krijgt dus nooit iets gratis⦠Ben benieuwd hoe het er volgende week uit ziet als ik kan kiezen
Woooow
Hier de app geüpdatet maar nog steeds niks
Ik had de ingrediƫnten vergeleken en die verschillen wel!
Ja ik houd dus niet van veel spul op een pizza, ik heb ze het liefst zo kaal mogelijk 
Die ristorante funghi vind ik bijvoorbeeld best lekker, en ik houd van champignons, maar ik vind dat daar te veel champignons op zitten haha.
Mijn favoriet is eigenlijk pizza marinara, daar zit zelfs geen kaas op (alleen tomaat, knoflook, oregano en olijfolie.)
100% mee eens!