WOAH serieus maar in de mail staat max 1 verpakking per klant?
Ik ga het alsnog proberen vanmiddag lol yolo
WOAH serieus maar in de mail staat max 1 verpakking per klant?
Ik ga het alsnog proberen vanmiddag lol yolo
Het is dus 1 per soort, maar ik heb in mān app 7 verschillende dingen staan. Dus je kan wel al die soorten nemen
Edit: het zijn denk 6 dingen bedenk ik me nu
Vermoed dat dat een foutje is, normaal mag je 1 verpakking uit die hele range meenemen. Zou dus je bon goed nalopen, grote kans dat ze dit snel ook zien en het aangepast wordt
Door dit soort posts ben ik des te meer dankbaar voor het forum. Ik ga vandaag nog naar de grote AH hier in de buurt in de hoop dat ze alle producten op voorraad hebben.
@Druppels: ja, kan mij ook niet voorstellen dat dit de bedoeling is. Ik ga voor de zelfscan om een ongemakkelijk moment bij de kassa te voorkomen, haha.
Helaas waren bij mij alleen se veggie sticks erš die wel meegenomen natuurlijk
Hee ik wil ook gratis eten
Huh ik heb nog nooit gratis eten gekregen van AH, sterker nog: deze week niets in de persoonlijke bonus
Kijk je op de site? Die geeft dat bij mij deze week ook niet aan, in de app wel
Moet dat bij de bonus ofzo staan?
Ja bij persoonlijke bonus in de app staat het bij mij!
Ik krijg er altijd een mailtje van als ik iets gratis krijg
Ben je wel ingelogd incl bonuskaart?
Same here! Op de app, gewoon ingelogd etc⦠Ik wil ook!
Wat is jullie favoriete diepvriespizza (margerita of een andere vegetarische met weinig spul erop )
Nu mijn favoriet niet meer verkocht wordt ben ik op zoek naar een nieuwe maar ik vind het tot nu toe allemaal meh. Vooral die plastic witte rondjes kaas die je op veel pizzaās ziet vind ik helemaal niets. Echt first world problems natuurlijk maar ik dacht dat er hier misschien mensen zouden zijn die tips hebben.
Deze vond ik erg lekker maar die is er niet meer, de vervanger (pomodori mozzarella) vind ik niet zo
Op de app heb ik ook geen persoonlijke bonus deze week, helaas
Ristorante funghi!
Pizza funghi van dr oetker
Iedereen even de update doen van de Appie app! Tegenwoordig kan je je eigen persoonlijke bonus kiezen!
Ik kan zelf niet kiezen omdat ik veel gratis krijg deze week. Mijn vriend krijgt dus nooit iets gratis⦠Ben benieuwd hoe het er volgende week uit ziet als ik kan kiezen