Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik neem de pizza mozzarella of pomododi en strooi daar zelf nog ui over voor hij de oven ingaat. De spinaci is ook lekker! Sowieso doe ik op elke pizza extra ui, champignon, kruiden of kaas (als ik die dingen in huis heb, maar ui sowieso).

1 like

Mijn vriend kon op een oranje banner klikken net een cadeau erop. Daar stond het. (Ik kon het zelf dus niet :woman_shrugging:t3:) @Whisky

2 likes

Ik heb net in de chat aan de AH klantenservice gevraagd waarom ik geen Bonus Box zag en het antwoord was dat dit op vrijdag wel zichtbaar zou moeten zijn. Dan komt de nieuwe bonus online.

5 likes

Bij mij ziet het er zo uit! Ik had al een mail gekregen over die Iglo Green Cuisine (en ik heb ook al een verpakking gratis meegenomen), maar ik kan ze dus alsnog toevoegen?

1 like

Bij mijn vriend ziet het er nog anders uit… Wat jij heb heb ik ook.

Je vriend is uitverkoren en wij niet, en ik ben beledigd. Hoezo kom ik drie keer per week bij de AH en ben ik niet belangrijk genoeg voor cadeautjes!!! :mad:

10 likes

Ik dacht ook dat die vegetarisch was maar dat is hij niet… Er zitten stukjes pepperoni op. De naam doet anders vermoeden. Heb die echt jaren als vegetariër gegeten zonder dat ik dat wist.

(hij blijkt dus wel vegetarisch te zijn!)

1 like

Deze. Echt fantastisch. Iedereen moet deze eens proberen, en de bodem is wel dik maar lekker luchtig voor zover dat kan bij een kant en klare. Wel kaas trouwens.

8 likes

Doet er verder totaal niet toe maar dit is echt mijn grootste nachtmerrie op een pizza.

6 likes

Aaaw ik hoop dat ik nu je dag ga maken, want hij is wel vegetarisch. Het is geen pepperoni maar peperonistukjes. Dat is Italiaans voor paprika.

5 likes

Oh wow, ja!!! Dat wist ik echt niet.

Voel mij ook wel echt dom nu.

Ik vind die pomodori dus wel vet lekker haha maar misschien ligt dat aan mij.
Vind over het algemeen de dingen van Dr oetker (funghi en margeritha) wel lekker. Veel meer vega opties zijn er ook niet denk ik, mozzarella neem ik nog wel eens maar dat is dus wel met die rondjes.

@Index Ik heb dat ook heeeel lang gehad hoor!! Nam die pizza nooit mee en vond het al zo vreemd dat er op een groentepizza toch ergens vlees verstopt zat maar toen toch maar gegoogled haha

2 likes

Nee joh, snap de verwarring wel, scheelt 1 ‘p’ (en voor jou zelfs nog een ‘izza’).

Vond het meer sneu dat je je mss rot voelde over vlees eten/ niet meer je favo diepvriespizza kon eten.

1 like

Mijne ook!

1 like

Ik vond deze echt zoooo tegenvallen.
Maar misschien hou ik gewoon niet van zo’n bodem

1 like

Omg ja dit is echt fantastisch! Die mini salamistukjes en mais… zat dat ook niet op van die pizzabaguettes van de Aldi ofzo?

Hahah love de tatta shade

1 like

Doordat mijn ouders vroeger wel eens zo’n iglogeval met van die mais en salami erop op tafel zetten heb ik vrij lang gedacht dat ik pizza niet lekker vond :sweat_smile:

Maar die 2 in een doos margeritha’s ga ik proberen, dat klinkt echt als iets voor mij

Ik vind de nieuwe La Mia Grande 4 kazen pizza van Dr Oetker erg lekker. Echt een huge diepvries pizza met vet veel kaas.

3 likes