Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Deze!!

7 likes

Woooow

Hier de app geüpdatet maar nog steeds niks

3 likes

Ik had de ingrediënten vergeleken en die verschillen wel!

Ja ik houd dus niet van veel spul op een pizza, ik heb ze het liefst zo kaal mogelijk :sweat_smile:
Die ristorante funghi vind ik bijvoorbeeld best lekker, en ik houd van champignons, maar ik vind dat daar te veel champignons op zitten haha.

Mijn favoriet is eigenlijk pizza marinara, daar zit zelfs geen kaas op (alleen tomaat, knoflook, oregano en olijfolie.)

2 likes

100% mee eens!

Ik neem de pizza mozzarella of pomododi en strooi daar zelf nog ui over voor hij de oven ingaat. De spinaci is ook lekker! Sowieso doe ik op elke pizza extra ui, champignon, kruiden of kaas (als ik die dingen in huis heb, maar ui sowieso).

1 like

Mijn vriend kon op een oranje banner klikken net een cadeau erop. Daar stond het. (Ik kon het zelf dus niet :woman_shrugging:t3:) @Whisky

2 likes

Ik heb net in de chat aan de AH klantenservice gevraagd waarom ik geen Bonus Box zag en het antwoord was dat dit op vrijdag wel zichtbaar zou moeten zijn. Dan komt de nieuwe bonus online.

5 likes

Dit vind ik ook de enige lekkere pizza margherita uit de supermarkt!

1 like

Hier ook zowel geen banner/gratis producten/bonus kiezen na update! Hopelijk bij ons ook binnenkort!

1 like

Bij mij ziet het er zo uit! Ik had al een mail gekregen over die Iglo Green Cuisine (en ik heb ook al een verpakking gratis meegenomen), maar ik kan ze dus alsnog toevoegen?

1 like

Bij mijn vriend ziet het er nog anders uit… Wat jij heb heb ik ook.

Je vriend is uitverkoren en wij niet, en ik ben beledigd. Hoezo kom ik drie keer per week bij de AH en ben ik niet belangrijk genoeg voor cadeautjes!!! :mad:

10 likes

Ik dacht ook dat die vegetarisch was maar dat is hij niet… Er zitten stukjes pepperoni op. De naam doet anders vermoeden. Heb die echt jaren als vegetariër gegeten zonder dat ik dat wist.

(hij blijkt dus wel vegetarisch te zijn!)

1 like

Deze. Echt fantastisch. Iedereen moet deze eens proberen, en de bodem is wel dik maar lekker luchtig voor zover dat kan bij een kant en klare. Wel kaas trouwens.

8 likes

Doet er verder totaal niet toe maar dit is echt mijn grootste nachtmerrie op een pizza.

6 likes

Aaaw ik hoop dat ik nu je dag ga maken, want hij is wel vegetarisch. Het is geen pepperoni maar peperonistukjes. Dat is Italiaans voor paprika.

5 likes

Oh wow, ja!!! Dat wist ik echt niet.

Voel mij ook wel echt dom nu.