Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

ja.

In mijn geval was dus inderdaad het gehele schap leeggehaald waar eerder gewoon best uitgebreid kips, vega slager, quorn etc lag. Dus er zullen denk ik een hoop dingen sneuvelen :rage:

1 like

Nog meer reden om online te bestellen, dan kun je allesssss kiezen :heart_eyes:

Er staat overal bij ‘alleen in de winkel’

Oh my die paté is echt mn droom. Ik hield zoooo erg van paté met cranberry.

Ah doet vaak maandag of dinsdag hun winkel ombouwen omdat het de rustigste dagen in de winkel zijn. Vaak vanaf woensdag wordt er gevuld, maar daar zit geen deadline aan vast.

1 like

Ja ik ben wel benieuwd naar de kcal en voedingswaarden. Eet graag vega(n) maar vind vega(n) broodbeleg vaak erg ongezond/calorierijk.

5 likes

O meh dat is jammer. Hopelijk binnenkort wel online verkrijgbaar dan

Ik had al even gekeken, maar er zitten totaal geen eiwitten in. Dat vind ik wel echt jammer!

4 likes

Hier ook lege schappen helaas, maarrr dat betekent wel dat het in de winkel komt te liggen :grin:

Ik kan ze nu wel bestellen in de AH app :partying_face:

Ik heb de vegan grillworst (voor op brood), vega filet american en vegan paté met tuinkruiden kunnen vinden en geproeft. Vond ze al drie zeer lekker zou ze al 3 4 van de 5 sterren geven.

Ga morgen naar een grotere ah, op zoek naar de salami.

5 likes

Reviews van wateetjedanwel op Insta!

8 likes

Wow jongens ik ben zo beledigd, ik was in de ah en ze hadden alle vega dingen (en m’n favo quorn niet weg yes!!!) maar die pakjes zijn 80 gram!!! Ik heb vegan ham gekocht en er zitten maar 6 plakjes in? De vegan kipfilet was zelfs maar 3 plakjes w t f

Echt chill hoor dat het goedkoper is maar het is ook maar 2 boterhammen aan beleg, zo rude

3 likes

Ik heb vanmiddag de hotdogs gegeten en vond ze ook heel lekker! Hadden net als de Hema vegaworst niet echt zo’n knapperig velletje maar verder echt top

1 like

Wil je ook kijken of ze daar ook de vegan GĂŒ hebben?:see_no_evil:

1 like

3 plakjes kipfilet :scream:??? Oplichters

1 like

Ahh jammer dat de salami zo tegenvalt! Smaken verschillen maar die omschrijving klinkt echt niet lekker
Maar fijn voor mijn portemonnee dat iemand anders hem gereviewd heeft :grimacing:

Toch maar weer de Lidl folders in de gaten houden danđŸ€Ș

1 like

Wow wat weinig?? In mijne zaten er 7. Je zou haast denken dat je een foute verpakking had.

Op de achterkant staat helaas dat er 6 plakjes in horen te zitten :frowning: 7 is niet echt veel beter haha