Ik was vandaag in de Appie, en alle bordjes stonden er al maar heel het schap was nog leeg
Maar denk dat ik het iig deze week al kan proberen.
Ik was vandaag in de Appie, en alle bordjes stonden er al maar heel het schap was nog leeg
Maar denk dat ik het iig deze week al kan proberen.
Ben in staat om alle AHâs in Den Bosch langs te gaan deze week, heb toch geen werk en 't zijn dâr maar vier
Ja vind het ook jammer dat het vega schap nooit groter wordt maar dat als er nieuwe dingen zijn de oude weer weggaan. Ben ook altijd bang bij nieuwe dingen dat ze mijn favorieten eruit gooien
Ik 7,vergat de helft, heb ik nog wat te doen deze week
oee hier ben ik heel benieuwd naar!!
Ik heb de grillworst (niet de plakjes maar als worst!) meegenomen en de kookworst. Ze hadden hier bijna alles al, bijzonder voor dit dorp!
Ik moest toch mijn gratis pak barista Alpro ophalen
Omg vegan spekplakjes. Spekpannenkoeken
Ahhh zin in. Ik ga zo kijken of ze mân gratis kaas hier hebben, dus doe ik meteen een vega(n) rondje.
Ben bekant enthousiaster dan over de winst van Biden
Waarvoor zijn deze vegan vleeswaren in de plaats gekomen? Zijn er nu allemaal echte vleeswaren weg??
Wat is eigenlijk de algemene consensus over al deze nieuwe vega producten? Heb t idee dat er in razendsnel tempo zoveel op de markt gekomen is dat er haken en ogen aan moeten zitten?
Ik heb nog bijna niks van t nieuwe aanbod geproefd maar wat ik âgetestâ heb was lekker vond ik.
Nee, andere (vorige) vega producten.
Ik hoop zo dat het niet tegenvalt maar dat kan ik me bijna niet voorstellen haha
Wat bedoel je met haken en ogen? Dat de smaak tegenvalt?
ja.
In mijn geval was dus inderdaad het gehele schap leeggehaald waar eerder gewoon best uitgebreid kips, vega slager, quorn etc lag. Dus er zullen denk ik een hoop dingen sneuvelen
Nog meer reden om online te bestellen, dan kun je allesssss kiezen
Er staat overal bij âalleen in de winkelâ
Oh my die paté is echt mn droom. Ik hield zoooo erg van paté met cranberry.