Waarvoor zijn deze vegan vleeswaren in de plaats gekomen? Zijn er nu allemaal echte vleeswaren weg??
Wat is eigenlijk de algemene consensus over al deze nieuwe vega producten? Heb t idee dat er in razendsnel tempo zoveel op de markt gekomen is dat er haken en ogen aan moeten zitten?
Ik heb nog bijna niks van t nieuwe aanbod geproefd maar wat ik ‘getest’ heb was lekker vond ik.
Nee, andere (vorige) vega producten.
Ik hoop zo dat het niet tegenvalt maar dat kan ik me bijna niet voorstellen haha
Wat bedoel je met haken en ogen? Dat de smaak tegenvalt?
ja.
In mijn geval was dus inderdaad het gehele schap leeggehaald waar eerder gewoon best uitgebreid kips, vega slager, quorn etc lag. Dus er zullen denk ik een hoop dingen sneuvelen 
Nog meer reden om online te bestellen, dan kun je allesssss kiezen 
Er staat overal bij ‘alleen in de winkel’
Oh my die paté is echt mn droom. Ik hield zoooo erg van paté met cranberry.
Ah doet vaak maandag of dinsdag hun winkel ombouwen omdat het de rustigste dagen in de winkel zijn. Vaak vanaf woensdag wordt er gevuld, maar daar zit geen deadline aan vast.
Ja ik ben wel benieuwd naar de kcal en voedingswaarden. Eet graag vega(n) maar vind vega(n) broodbeleg vaak erg ongezond/calorierijk.
O meh dat is jammer. Hopelijk binnenkort wel online verkrijgbaar dan
Ik had al even gekeken, maar er zitten totaal geen eiwitten in. Dat vind ik wel echt jammer!
Hier ook lege schappen helaas, maarrr dat betekent wel dat het in de winkel komt te liggen 
Ik kan ze nu wel bestellen in de AH app 
Ik heb de vegan grillworst (voor op brood), vega filet american en vegan paté met tuinkruiden kunnen vinden en geproeft. Vond ze al drie zeer lekker zou ze al 3 4 van de 5 sterren geven.
Ga morgen naar een grotere ah, op zoek naar de salami.