Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Er komt nog meer nieuw vegan spul in de appie, waaronder grillworst aan een stuk :drooling_face:

2 likes

Zag het net! Jammer alleen in de winkel verkrijgbaar, wilde het toevoegen aan m’n bestelling maar dat kan dus niet.

En heel vaag, ik kan die persoonlijke bonus box dingen wel activeren maar ze staan niet als bonus in m’n nesteling overzicht. Heel vaag. Heb alle stappen doorlopen maar krijg het niet gefixt.

Jaaaa salami!!! Ff bidden dat deze lekker is :heart_eyes:
Ben alleen bang dat deze dan net weer mist bij mijn ah. Maar ben ook heel benieuwd naar al dat andere broodbeleg

10 likes

Hoop dat ie naar de Duitse smaakt!!!

1 like

Dat heb ik ook inderdaad, zie in m’n besteloverzicht nergens staan dat de korting eraf gaat…

En vega filet americain naturel en peper en paté met cranberry

22 likes

Ik hoop zo dat deze snel ook naar B komen.
Ben hier altijd verlekkerd door wat er nieuw verschijnt, en dan is het (nog) niet te krijgen in de AH hier :frowning:

1 like

Helaas :see_no_evil:

Jaaaa dan hoeven we nooit meer te wachten tot de Lidl hem heeft :cry:

Ohh heeeeel blij mee, beetje meer keuze in het broodbeleg-schap!

Wat een prachtige dag vandaag

Echt cheap ook!

1 like

Ik was vandaag in de Appie, en alle bordjes stonden er al maar heel het schap was nog leeg :cry:

Maar denk dat ik het iig deze week al kan proberen.

Ben in staat om alle AH’s in Den Bosch langs te gaan deze week, heb toch geen werk en 't zijn d’r maar vier

Ja vind het ook jammer dat het vega schap nooit groter wordt maar dat als er nieuwe dingen zijn de oude weer weggaan. Ben ook altijd bang bij nieuwe dingen dat ze mijn favorieten eruit gooien :sweat_smile:

1 like

Ik 7,vergat de helft, heb ik nog wat te doen deze week

2 likes

oee hier ben ik heel benieuwd naar!!

Ik heb de grillworst (niet de plakjes maar als worst!) meegenomen en de kookworst. Ze hadden hier bijna alles al, bijzonder voor dit dorp!

Ik moest toch mijn gratis pak barista Alpro ophalen

2 likes

Omg vegan spekplakjes. Spekpannenkoeken :cry:

6 likes

Ahhh zin in. Ik ga zo kijken of ze m’n gratis kaas hier hebben, dus doe ik meteen een vega(n) rondje.
Ben bekant enthousiaster dan over de winst van Biden

3 likes