Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik wil ook gratis dingen :@ grrrrr

Ik heb dit ook, had heel vaak mijn wijn en lunch dingen in de aanbieding, en nu zijn het dingen die ik echt nooit koop. Beetje jammer

1 like

Ik heb ook die Dreft vaatwastabletten in m’n lijst en eerst dacht ik wow wat een sicke aanbieding, maar er zitten er maar 18 in zo’n zak :thumbsdown:

En appeltaart wat ik nog nooit heb gekocht maar ok

3 likes

Spotte net een klein beetje kerstassortiment bij AH :partying_face:

5 likes

En? :see_no_evil:

1 like

Ik heb gewoon 2 weken lang geen reet aan die bonusbox want onze appie is dicht en de dichtsbijzijnde is 12km rijden enkele reis. Dan is het voordeel wel weg :sweat_smile: en net nu zitten er goede aanbiedingen bij.

Zul je zien dat je over 2 weken alleen maar troep in die box hebt die je nooit koopt :sweat_smile:

Nog niet iets wat heel bijzonder was :sleepy: Beetje van die standaard dingen zoals een feeststol.

1 like

Er komt nog meer nieuw vegan spul in de appie, waaronder grillworst aan een stuk :drooling_face:

2 likes

Zag het net! Jammer alleen in de winkel verkrijgbaar, wilde het toevoegen aan m’n bestelling maar dat kan dus niet.

En heel vaag, ik kan die persoonlijke bonus box dingen wel activeren maar ze staan niet als bonus in m’n nesteling overzicht. Heel vaag. Heb alle stappen doorlopen maar krijg het niet gefixt.

Jaaaa salami!!! Ff bidden dat deze lekker is :heart_eyes:
Ben alleen bang dat deze dan net weer mist bij mijn ah. Maar ben ook heel benieuwd naar al dat andere broodbeleg

10 likes

Hoop dat ie naar de Duitse smaakt!!!

1 like

Dat heb ik ook inderdaad, zie in m’n besteloverzicht nergens staan dat de korting eraf gaat…

En vega filet americain naturel en peper en paté met cranberry

22 likes

Ik hoop zo dat deze snel ook naar B komen.
Ben hier altijd verlekkerd door wat er nieuw verschijnt, en dan is het (nog) niet te krijgen in de AH hier :frowning:

1 like

Helaas :see_no_evil:

Jaaaa dan hoeven we nooit meer te wachten tot de Lidl hem heeft :cry:

Ohh heeeeel blij mee, beetje meer keuze in het broodbeleg-schap!

Wat een prachtige dag vandaag

Echt cheap ook!

1 like