Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik zag m wel op de site van de jumbo

1 like

Ja ik kan hem hier ook niet meer vinden. Zo jammer want was echt heerlijk

Volgens mij smaakt de alpro amandel barista bijna hetzelfde. Ik heb die ook wel eens in de supermarkt gezien maar de sligro verkopen ze die sowieso

1 like

en @Moeke Ik heb hem gisteren ook nog in het schap gezien bij mijn (hele kleine) jumbo.

1 like

Ik vind de nieuwe vega filet americain van ah huismerk echt meesterlijk! Super lekker

8 likes

Yes! Ik ga daar zoeken😁

1 like

Red velvet white chocolate chip cookie van de Lidl. Is zo’n ‘chewy’ cookie. Normaal ben ik niet zo fan van deze koekjes (ik heb waarschijnlijk nog nooit een echt lekkere gehad) maar ik vind deze wel lekker! Smaakt ook echt naar red velvet. Niet mijn meest favo koekje maar zou hem zeker wel een keer opnieuw kopen dus 8/10.

En dan kwam ik nog deze twee soorten ijskoffie tegen, en ik vind deze echt top. Zit ook best veel in (330ml ipv de gebruikelijke 220 of 250ml). Latte macchiato is altijd goed en de espresso macchiato is ook een goede combi. Je proeft beiden smaken goed zonder dat ze overheersen. Ze zijn ook maar 69 cent en ik zou ze zeker opnieuw kopen dus 10/10.

Kom niet vaak bij de Lidl dus geen idee hoe nieuw ze zijn overigens. De koekjes zijn deze week ook in de aanbieding trouwens.
Zag ook dat ze croissantjes met amandelspijs hadden en geitenkaas snacks voor in de oven, iemand die al getest?

9 likes

Die koekjes zijn tijdelijk maar de koffie is er altijd! Dus positief als je er nog eens komt

Ik vind deze cocosspread zo Fucking lekker

Alleen staan ze altijd op trays met alle andere smaken, die ik niet zo boeiend vind, dus ik heb er net 5 van 2 trays gehaald (de hele voorraad van de winkel) en gekocht. Maar ze worden denk ik pas weer aangevuld als de andere smaken ook opgaan, dus ik hoop dat andere Utrechters de andere smaken graag eten lol.

11 likes

Ja, die vind ik ook echt super lekker. Soms ook om gewoon met een lepel te eten :joy:

1 like

Waar smaakt ‘red velvet’ nou eigenlijk naar? Ik hoor altijd iedereen zeggen “Ohja, echt red velvet” terwijl ik alleen maar denk, een rood kleurstofje.

3 likes

Ja omg, goddelijk!

1 like

Nou die bonusbox van volgende week is gewoon weer een herhaling van dingen die er deze week en vorige week ook inzaten😂 jammer weer

1 like

Issie al ververst dan? Volgens mij niet, want ik heb ook dezelfde dingen en kan niets activeren ook

Is volgens mij echt anders per persoon
ik wacht al weken op ook “iets gratis” en ik krijg het maar niet terwijl velen het wel hadden vorige week.

Als ik de bonus op ‘vanaf maandag’ zet zie ik ook andere dingen in die box!

Red velvet is normaliter chocoladecake met een roomkaas of witte chocolade frosting!

1 like

Aahh ok! Maar het is dus niet perse een smaak in de cake zelf? Vind het toch apart
ik vind die rode kleur persoonlijk afstotelijk maar dat doet t m dus wel qua marketing voor velen.

Ja, meeste red velvets zijn ook veel te zoet, want ze horen door karnemelk en azijn een beetje een zuurtje te hebben en cacao smaak. Dan maken ze het vaak nog zoeter met een witte chocoladefrosting ipv cream cheese.

Heb nog niet veel ‘ekte’ red velvets geproefd, een deel is idd gewoon chocoladecake met kleurstof.

3 likes

Nee, het is dus wel echt anders door de karnemelk en azijn.