Ja op de website zie ik inderdaad ook 6 plakjes op de foto. In de winkel was het echt 3
Wow… en dan bestaat het ook nog eens voor ruim 80% uit water en olie …
Ik heb de vegan spek en de grillworst geproefd, vind ze allebei erg lekker! Vond eigenlijk niet dat er echt een nasmaak aan de grillworst zat, maar dat kan aan mij liggen. En ja, de spek spettert inderdaad nogal, maar ik vind het in iedergeval allebei het proberen waard. Ik ga morgen de kipfilet testen, maar ik moet eerst echt chips eten.
Je weet niet hoe lang ze er al mee bezig zijn, wie weet zijn ze dit al een jaar aan het testen. Ik weet in ieder geval dat de Kerst Allerhande al in juni klaar is, dus dan neem ik aan dat ze ook wel de tijd nemen voor nieuwe producten.
Ik heb trouwens vandaag die gratis iglo burgers geprobeerd maar vond de smaak niet zo lekker. Qua textuur was het verder prima maar mijn voorkeur gaat uit naar de mc2 burger
Blij dan dat ze bij mij op waren🙈
Ik vind ze zo’n typische nepvleessmaak hebben, niet echt lekker. Structuur is wel heel echt, dus misschien lekker als cheeseburger met tomaat en de hele mikmak, maar los niet echt lekker.
Ik heb het gegrild gehakt geproefd, vond die wel lekker maar niet speciaal. Had wel wat meer smaak mogen hebben van mij, alleen heb ik nog nooit echt gegrild gehakt gegeten dus weet niet of dat dan ook zo is. Qua cijfer geef ik het een 6,5
De grillworst vond ik wel lekker, maar had graag iets meer peper ofzo erin gewild. Heb hem ook geprobeerd uit de oven en dan veranderd de structuur op een negatieve manier. Het was toen minder stevig! Ik zou de grillworst een 7,5 geven. Vond ook dat er geen gekke bijsmaak of nasmaak bij kwam kijken
De bacon was echt super lekker, spat idd enorm erg in de pan en is wel aan de zoute kant maar dat heeft echte bacon naar mijn idee ook. Ik zou die echt een 9,5 geven
Ja dat was het inderdaad! Echte textuur maar een neppe smaak.
@Eyimfihlo hahaha ja kan het wel gratis zijn maar als ze niet lekker zijn heb je alsnog geen lekker avondeten
Zou fijn zijn als de amandel naar deze zou smaken
Issie overal weg? Op vond m zo lekker, maar de Appie heeft m uit t arsortiment?
Ik zag m wel op de site van de jumbo
Ja ik kan hem hier ook niet meer vinden. Zo jammer want was echt heerlijk
Volgens mij smaakt de alpro amandel barista bijna hetzelfde. Ik heb die ook wel eens in de supermarkt gezien maar de sligro verkopen ze die sowieso
Ik vind de nieuwe vega filet americain van ah huismerk echt meesterlijk! Super lekker
Yes! Ik ga daar zoeken😁
Red velvet white chocolate chip cookie van de Lidl. Is zo’n ‘chewy’ cookie. Normaal ben ik niet zo fan van deze koekjes (ik heb waarschijnlijk nog nooit een echt lekkere gehad) maar ik vind deze wel lekker! Smaakt ook echt naar red velvet. Niet mijn meest favo koekje maar zou hem zeker wel een keer opnieuw kopen dus 8/10.
En dan kwam ik nog deze twee soorten ijskoffie tegen, en ik vind deze echt top. Zit ook best veel in (330ml ipv de gebruikelijke 220 of 250ml). Latte macchiato is altijd goed en de espresso macchiato is ook een goede combi. Je proeft beiden smaken goed zonder dat ze overheersen. Ze zijn ook maar 69 cent en ik zou ze zeker opnieuw kopen dus 10/10.
Kom niet vaak bij de Lidl dus geen idee hoe nieuw ze zijn overigens. De koekjes zijn deze week ook in de aanbieding trouwens.
Zag ook dat ze croissantjes met amandelspijs hadden en geitenkaas snacks voor in de oven, iemand die al getest?
Die koekjes zijn tijdelijk maar de koffie is er altijd! Dus positief als je er nog eens komt