Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ja bah ik was hier ook zo teleurgesteld over. Vorig jaar waren ze perfect, waarom zou je dat veranderen?

1 like

Ik heb dat vegan spek gekocht en gebakken en de smaak was wel oke. Maar mijn huis stinkt nu 2 dagen later nog steeds :face_vomiting::face_vomiting: echt smerig

Ze ruiken naar deze hondensnacks

2 likes

Precies dit. Zelfs de deuren opzetten helpt niet. Er hangt echt een smerige geur in huis.

Ik heb een nieuw appelras gekocht bij Albert Heijn: sprank.
Echt lekker. Lekker grote appels, heel sappig en fris en heel krokant.
Ik zat al zolang te wachten op de nieuwe appels dit jaar, liggen alleen maar gebutste Elstars uit Frankrijk bij ons en andere appels die van ver komen, tot zelfs nieuw zeeland aan toe. Normaal doen hoor… Deze komen lekker uit Nederland.

12 likes

Ja echt heel lekker zijn die!

In de range van pink lady. Wel duur dus. Ze waren nu in de bonus maar denk wel dat ik ze blijf kopen. 2 a 3 stuks per week kan ik wel missen. Moest ik er een heel gezin van voeden zou ik misschien toch maar een 2 kilozak elstars halen voor hetzelfde geld :joy:

Waar blijft het feestdagen assortiment van de appie nou :unsure:

2 likes

Meestal komt het grote assortiment na Sinterklaas.

1 like

Het duurt te lang :rage:

1 like

Oh dat duurt nog lang, jammer! Ze hadden ooit een gratin met truffel in het assortiment en die vond ik super lekker maar helaas had ik zelf geen oven dus kon ik die nooit kopen. Nu heb ik eindelijk een oven dus zit ik als een havik te refreshen of hij dit jaar in het assortiment zit :sweat_smile:.

4 likes

Ik had trouwens de vega filet americain van de ah gister en vond m echt lekker! Weet niet of hij al besproken was hier, maar echt lekker. Ik eet zelf ook vlees (en gewone filet americain) maar ga voortaan maar deze kopen, iets fijner idee dan dat rauwe vlees en qua smaak maakt het echt bijna niks uit.

5 likes

Weet niet of het nieuw is, maar iemand deze al gehad?

1 like

Ik vond die voor lasagne en pizza echt vies, heel zuur

Het is niet mierzoet. Ik vind het een erg lekkere twist aan koffie geven.

9 likes

Folder staat online! :star_struck:

8 likes

Aadrapplegratin met truffel here i come :tada::tada:.

7 likes

Vond het best tegenvallen :thinking:

1 like

Zoooo wat een tering irritante website met al die reclame! Ben niet verder dan pagina drie gekomen

2 likes

Jaaaa erg hè vind ik ook hoor :confounded:
Ik zie 'm nog niet staan op andere folder sites, dus dan maar even zo :yum: