Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Wel heel vernieuwend! Hopelijk binnenkort ook naar Nederland :innocent:

1 like

Hebben jullie dit ook? Vorige week was hij al wel te zien op vrijdag :sweat_smile:

Ik kan mijn aanbiedingen al wel zien!

1 like

Ik kan mijn aanbiedingen ook al zien.

1 like

Huh wat raar, ik zie nog steeds niks. Is blijkbaar heel moeilijk om wat uit te zoeken :sweat_smile:

@Milkyway Bij mij kwam dit er vanzelf toen ik de app had geüpdatet! Heb je hem al op de nieuwste versie?

1 like

Nee dat heb ik echt gemist :see_no_evil:

De AH-app heeft de laatste tijd wel vaker problemen hoor! Vorige week zondag deed de app het de hele dag niet, en ook voor en na die tijd krijg ik regelmatig een boodschap als ‘we hebben technische problemen’ oid.

In vind die bonus box echt stom. Krijg helemaal geen aanbiedingen meer die passen bij mijn koopgedrag. Er staan meestal maar 1 of 2 leuke dingen tussen.

2 likes

Ik heb voor t eerst iets gratis, maar iets wat ik nooit ga consumeren. Van dat aquarius mineraal “water” waar 10 klonten suiker in zitten. Ik haal t wel op en geef t aan iemand die t wel wil, ik wil gratis vegaaa :stuck_out_tongue:

Lidl heeft nu voor de Mexico weken een vegan burger! Ik gok dat die andere dingen vegetarisch zijn maar kan er niet echt wat over vinden

5 likes

Je moet je bonuskaart registreren op naam, en dan activeren in de app op je telefoon. Dit is een aparte en tweede handeling. En dan krijg je een week later aanbiedingen.

1 like

Ik heb gisteren die pepper jack balls gehaald met dikke korting! Waren al afgeprijsd naar 1 euro en nog eens 30% korting met Lidl plus.

2 likes

Gisteren in de Lidl gekeken, maar ze waren er niet… zo jammer want het klinkt heerlijk. Woon je zelf in Duitsland/België? Of heb jij @LaPetiteRobeNoire ze al wel gespot?

Ik had vandaag die speculoos donut van de appie gekocht maar er zat geen speculoosvulling in?? Is dit een fout of hebben ze het recept veranderd?

Had je toevallig de appel donut? Die worden vaak verwisseld

Nee die lagen ernaast en die zagen er net iets anders uit, hij had ook wel echt speculaas kruimels

1 like

Had ik laatst ook! Vond het een tegenvaller. Maar eerste keer dat ik hem at, dus wist niet of er normaal gesproken een vulling in hoort te zitten.

Ja dus :frowning_face: maar dan zullen ze dat wel veranderd hebben, huilen :tired_face: nu vallen ze idd behoorlijk tegen

1 like

Nee, ik ben niet bij de lidl geweest!

1 like

Is er al meer kerstassortiment bij de appie?:see_no_evil:

1 like