Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

W o w ik klaag niet :heart_eyes:

1 like

Vond die van plus eigen merk niet zo trouwens, mij te luchtig

En volgens mij was dat niet in deze, maar de dessertglaasjes van de aldi of lidl, maar als er alcohol in zit is het voor mij echt verpest

1 like

Weet iemand waarom er geen San Marzano tomaten van Mutti bij de AH verkrijgbaar zijn? Echt al heel lang, volgens mij is het schap nu zelfs weg. In de app staat het nog wel maar ‘Alleen in de winkel’.

Die toblerone is echt heel lekker!!

1 like

Die oreo cheesecake is echt zoooo lekkerrr

1 like

Wauw!! :heart_eyes: ga nooit naar de plus maar dit is een goede reden om eens een keer te gaan

1 like

Volgens mij zijn die uit het assortiment! Een tijd terug had je een goede aanbieding en die wilde ik halen. Toen was alles leeg en zei een medewerkster dat ze ook niet meer terugkwamen. Ik ga binnenkort maar eens bij mijn Italiaanse supermarkt kijken, want heb nog maar 2 blikken staan.

Ja ik ga ook maar weer naar de Italiaan, ik vind alle andere tomaten in blik niet lekker voor tomatensauzen. Jammer!

Hard geinfluenced door dit topic en de sneeuwmannen meegenomen… zoo lekker​:drooling_face::drooling_face:

2 likes

Ooh ja zag ze ook bij AH to go liggen. Veel te verleidelijk zo :sweat_smile:

1 like

6 likes

Omg die bananoffee

1 like

Oh de bovenste wil ik! Maar heb nu even genoeg snacks enz. Kijk volgende week ofzo wel even.

1 like

deze komen volgens mij in plaats van mijn favo, zie hem in ieder geval niet meer terug online…
0-295238rp-jumbo-peanut-caramel-gevulde-melkchocolade-190g

@Ludo

Deze net meegenomen bij Lidl en gelijk geprobeerd: lekker! Ah had tijdje geleden ook kaas-ui crackers, die waren wel beter maar helaas uit het assortiment.

3 likes

Ohhh ik ga later vandaag nog langs de Jumbo, zal één van de twee uitproberen als ze er zijn

1 like

Die Oreo cheesecake hadden ze laatst ook bij de Lidl en echt een aanrader! Niet zo zwaar en de bodem is lekker zacht. Pluspunt is dat ze in van die glazen bakjes zitten en die staan nu tussen de rest van mijn servies.

Ik heb van alle cheesecakes van Gü, Lidl, Plus, AH maar ook die toetjes van Pots&Co bewaard in een grote doos en bij verjaardagen daar mini cheesecakes in gemaakt :see_no_evil:

1 like

3 supermarkten gehad, geen bolletje kerstkoekjes! Waar oh waar vind ik ze?! Dan sla ik in voor het hele jaar.

1 like

Jumbo zie ik ze hier, naja ben er bij 2 geweest deze week. En mijn Jumbo is een kleine Jumbo in een woonwijk ergens dus ik verwacht dat de meeste Jumbo’s ze dan wel hebben?