Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Mijn Jumbo heeft ze pas na Sinterklaas zeiden ze. Mijn Albert Heijn had ze ook nog niet.

Ik zag ze hier bij vomar!

2 jumbo’s hier gehad! Maar idd misschien na Sint zoals @Bunnyslippers zegt.

@xMillieeee die heb ik niet hier! Heb nog de coop en de nettorama een dorp verderop. Mijn jacht gaat verder :joy:

Omg … wie heeft een hond/kat en zou dit kopen?! :joy:

3 likes

Ik heb ze vandaag eindelijk gekocht en ik had hoge verwachtingen. Wel heel lekker! Nu de kaneelsterren nog :sweat_smile:

1 like

Hier ben ik ook bang voor, zag deze ook niet meer liggen :sob:

Hoe is deze ?

Ik heb ze bij de hoogvliet gezien!

Ook niet hier in de buurt :sob: maar ik blijf hoop houden… haha!

Hahaha die tweede foto ook. Why???

1 like

Ik! Kom alleen nooit bij de aldi :disappointed_relieved::clinking_glasses: het lijkt me wel een heel gezellig idee

1 like

Ook de kaneelsterren? Dan fiets ik morgen naar de vomar

Die kokos lijkt mij lekker! Welke supermarkt is dit?

Ik heb ze gezien in de hoogvliet!

1 like

Ja! In een los actieschap van karton, zon stelling

1 like

Aldi!

1 like

Okee ik had me dus voorgenomen om als ik weer bij de Jumbo kwam die nieuwe chocoladerepen te proberen maar toen ik daar was zag ik die sneeuwpop koekjes liggen en toen ben ik de chocola compleet vergeten :see_no_evil: maar ben wel blij dat ik eindelijk die koekjes heb, kon ze eerder ook niet vinden. 8/10 wat mij betreft, wel heel erg zoet

1 like

Omg ik heb vanmiddag die Vegan spek gebakken van Albert Heijn en alles weggegooid. Bij het bakken stonk het al enorm en ik vond het echt vies gewoon. En m’n hele huis stinkt sindsdien zooo erg, gaat echt niet weg. Had hier laatst van iemand anders al gelezen dat je huis er van gaat stinken, maar ik heb een aparte keuken dus dacht probeer het maar. Maar echt m’n hele huis stinkt, ben d’r misselijk van :face_vomiting:

Ik vind die ook echt totaaal niet lekker… Die van de vegetarische slager vind ik daarentegen wel lekker

1 like

Oh ik zag het laatst in de supermarkt liggen en ik herinnerde me dat verhaal ook (van @Karl_Lagerfeld volgens mij) en ik vond het er zo eng/nep uitzien dat ik het niet mee durfde te nemen.
@Rasmus vega slager heeft dat toch niet? Plakjes?

1 like