Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Dat is toch normaal in januari (of beter gezegd na 5 december).

Hier in de buurt kan je dan nog in deze tijd vaak wel gevulde spevulaas kopen. OkƩ niet in de sint verpakking, maar wel koeken gevuld met speculaas.

Ik hou van bagels maar wil ze juist zo plain mogelijk. Met sesam wel favoriet omdat het een crunch geeft, maar ik wil chocopasta of zalm erop kunnen doen bij wijze van spreken dus daarom t liefst een neutrale bagel.
Wel benieuwd hiernaar, ga ze een keer proberen.

2 likes

Hoe chill. Ik zou die van heb proberen na te maken denk ik :rofl: dus creamcheese met zalm of bagel met avocadoo of met hummus en dukkah.

1 like

Deze heb ik gisteren gekocht en ik had totaal niet door dat ze van de B&B waren. Ik was vooral enthousiast dat ik ergens volkoren bagels kon kopen. Als ik ze gegeten heb zal ik laten weten of ze lekker zijn.

1 like

Niet een foto van vandaagšŸ™ˆ

Maar vond deze een beetje naar kipnuggets van de Mc Donalds smaken

Nu mis ik de vivera vis burger :sob:

2 likes

Ziet er niet erg appetijtelijk uit :scream:

1 like

Haha lijken net beschimmeld ofzo

Grappig dat ā€œvis bitesā€ naar kipnuggets smaken

3 likes

Dit komt door mijn camera hahašŸ™ˆ

Kon de afbeelding op de site niet meer vinden

2 likes

Mochten ze wel weer terug doen ipv al die worstjes en ā€œstukjesā€

Vind toch dat veel vegetarische producten, vooral die van de Jumbo valt me op, er gewoon niet lekker/aantrekkelijk uitzien. Met een lijn als vivera heb je een mooi kartonnetje en wordt er op de kleur en vorm van het product gelet. Denk dat veel mensen die vega overwegen echt terughoudend zijn door het uiterlijk van bepaalde producten.
Al moet ik ook zeggen dat ik veel vleesproducten er ook ranzig uit vind zien dus deze theorie is ook maar relatief haha.

4 likes

Nee eens hoor! De nieuwe standaardlijn van de jumbo valt echt tegen. Heel vies vettig slijmerig en al een keer ruim voor de houdbaarheidsdatum schimmel erop gehad…

1 like

Oh ben ik heel benieuwd naar! Die van AH zijn ook mijn favo met sesam :heart_eyes:

1 like

Hahhaa visbites die naar kipnuggets smaken. Wel jammer, als ze echt een beetje vis textuur hadden was het misschien om te toveren in kibbeling

1 like

@mensen die geen Jumbo in de buurt hebben maar wel een B&B: daar kan je ook gewoon ingevroren bagels kopen die je thuis kunt afbakken!

6 likes

Jaa dat doe ik weleens. Ik bestel dan gewoon een belegde bagel en dan nog wat bevroren erbij

2 likes

Ik heb er net een gegeten (volkoren) en vond hem lekker! Lekkerder dan die van de AH, vult ook beter. Ik had hem belegd met sweetpepper roomkaas, rucola, tomaatjes en komkommer.

1 like

Ja is echt top! Ik werk er dus eet ze al erg regelmatig haha, maar heb eigenlijk altijd wel een paar kaneel-rozijnbagels in de vriezer liggen thuis

2 likes

Omg dit is zo’n goed idee en dat zijn echt me favo

1 like