Oh ik vind deze echt mega chill maar ken die van erhmann niet, als die nog beter is
Imo:
Chocolade Ehrmann > chocolade melkunie
Caramel melkunie > caramel Ehrmann
Coffee Ehrmann >>>>> al het andere. Maar niet in nl te koop helaas
Ik ben benieuwd naar de producten van de lidl, als iemand ze vandaag al spot wil je dan een foto van het etiket van de chocolate cookie en de pindakaas maken?
Heeft iemand die vega mini snacks van de lidl uiteindelijk nog kunnen proeven? Ben er zelf helaas niet meer in de buurt geweest maar ben wel heel benieuwd of ze lekker zijn
Die met koffiesmaak kocht ik weleens bij de Hoogvliet. Ik zal de volgende keer eens kijken of ze hem nog in het assortiment hebben.
Ik woon in zuid Limburg zonder hoogvliet :’(
Ik vond ze prima, maar niet geweldig. De frikandel was vooral heel droog en niet lekker. De vega snacks van Mora zijn lekkerder.
Totaal niet aan gedacht dat de hoogvliet geen landelijke winkel is sorrrry
Jammer weer haha, maar ik hoop wel dat er meer aandacht komt voor de vega frikandel/andere snacks. De bitterbal/kroket van mora en dvs is echt perfect dus daar hoef ik er niet meer van.
Ik heb deze wel eens bij de AH in de Makado zien staan.
Ik vind de salted caramel eigenlijk niet lekker dus ik ga de choc erhmann proberen. En zaterdag die van de lidl proberen te scoren
Ik wil zo graag naar Duitsland boodschappen doen maar ugh pandemie
Vandaag bij Lidl geweest maar beide lagen niet in de winkel. Heb alleen de toetjes en pannenkoekmix gezien.
Toch bedankt voor het kijken!
Zie nu dat Dirk ze ook in de aanbieding heeft voor 99 cent nu.
Super bedankt! Fijne lijst
Ik zag volgens mij ongeveer een week geleden voorbij komen dat meer mensen een mailtje hadden gekregen van Jumbo welke boodschappen ze in 2020 het meeste hebben gekocht. Tip: als je klikt op online weergeven staat er onderaan een code voor een gratis boodschappenpakket bij je online bestelling (pick-up of thuisbezorgen). Stelt niet heel veel voor volgens mij, maar zag iig kitkat pops , oreo crunchies en belvita biscuits op het plaatje
Ik wilde net komen zeggen dat ik ze net ook bij de Jumbo zag staan, 4 smaken volgens mij.
Bah alle wintersmaken beginnen nu al plaats te maken voor veel waterijs, frisse marinades met citroen, veel te veel sla ipv andere groente, speculaas uit de winkels