Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Waarom

1 like

Lijkt me heeeeerlijk! Heel gevaarlijk dus haha. Zou het alleen hazelnoot creme zijn of echt stukjes?

1 like

lol maar hazelnootpasta = praline toch gewoon? Is dit niet een andere naam voor praline paaseitjes?

Ik denk dat daar Nutella in zit (misschien met een hele hazelnoot).

Oeh dat zou lekker zijn, soort Toffifee achtig maar dan zonder de toffee

Ze bedoel “Nutella” maar mogen dat niet gebruiken. Maar dat dus haha.

1 like

Chocopasta is toch wel anders dan hazelnootpasta🙈

hazelnoot chocopasta = nutella.
Nutella is zelf ook geen hazelnootpasta maar gewoon chocopasta met een hazelnoot vleugje.

1 like

Ik vond die juist wel lekker🙈

1 like

Ja ik vond het juist wel iets weg hebben van ganache ofzo, volle smaak :see_no_evil:

@Kurisu

7 likes

Haha vind het altijd zo grappig dat januari altijd start met enorme fitgirl producten en dan daarna echt de meest intense suikerbommen ooit haha. Wel benieuwd naar de milkshakes eigenlijk

16 likes

Cookie dough pralines :open_mouth:

1 like

Omg! Die heb ik ooit gehad en vond ik heerlijk! Maar ineens was ie verdwenen en twijfelde ik of het dus niet die blauwe die er nu is was, waardoor ik al 2 keer een miskoop heb gedaan. Begon al aan mezelf te twijfelen hahah

1 like

image
image
image

Ik zag deze bij een webshop (kaffekapslen), geen idee of ze ook in de supermarkt te vinden zijn of nog gaan verschijnen.

8 likes

Ja, dit viel me ook gelijk op.

Kan dit niet beter in het Lidl topic? :see_no_evil: Ik zie echt 1 nieuw ding er tussen staan namelijk haha. Verder geen nieuwe ontdekkingen.

Spotte deze bij AH

4 likes

Bij mij zaten ze in het kerstpakket haha. Vond het niet heel bijzonder.

2 likes

Qua smaak hebben ze dat ook. Niet echt bijzonder en te weinig kaassmaak.

2 likes