Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Moest even 2x kijken maar het is dus Tony geïnspireerd op andere bekende repen.
Heb de KitKat mee naar huis genomen als test.

Bij de appie. Bij de paasproducten.

Edit: alleen de derde herken ik niet. Jullie?

Edit 2: o ferrero?

68 likes

Wow wat I need. Sowieso die Ferrero. Ga straks naar de appie gelukkig, ik hoop dat ze 'm hier ook hebben

2 likes

Oeh, wil je een review achterlaten als je ze getest hebt? Ben benieuwd naar de smaak!

KitKat: 7/10.
Als een KitKat is wat je wil, dan moet je deze niet nemen.

Verhouding chocola/wafel is heel anders. En ik vind de wafel een lichte koffiesmaak hebben. Doet me aan iets anders denken, maar weet niet wat.

Maar hij is wel lekker. Zo’n crunch in chocola is nooit mis.

Ik heb ze niet gekocht, want ik drink geen koffie haha. Heb wel eens een vergelijkbaar proefpakketje gehad:

Mijn moeder vond die goed te drinken!

1 like

Omg omg ik ben echt hyped hierover, wil ze alleen al omdat ik ze er gaaf uit vind zien en neer wil zetten ofzo haha

1 like

Ja ik wilde ze ook eigenlijk allemaal, maar vond ik ook weer zo wat…

Ik scheur de verpakking altijd maar een klein stukje open en breek dan op de scheve Tony-lijntjes af, maar ik had nu ineens een recht stuk beet. De KitKat reep is dus ook echt in reepjes (geloof wel scheef, vanwege de gedachte erachter - maar niet goed kunnen zien omdat toen ik dit doorhad al met het stuk in m’n mond zat :raised_hands:)

Oh sorry haha verkeerd gelezen! Misschien dat ik ze zelf dan maar alsnog bestel😁

1 like

Wow, mag dit zomaar? Het lijkt me geen samenwerking met Nestlé en Mars gezien de sneer op de verpakking :face_with_hand_over_mouth:

“De sweet solution van Tony’s: omdat alle chocolade gemaakt zou moeten worden zonder moderne slavernij en illegale kinderarbeid”

giphy

39 likes

Mijn ah heeft ze (nog) niet :sob:

Ik wil dit allemaal. RIP bankrekening en vullingen in mijn kiezen.

Ja dat laatste is geen grap trouwens, ik koop daarom dit nooit eigenlijk want zo hard. Maar omg ik wil dit wel. En waarom heeft de grote gele supermarkt dit niet? :unamused:

Ik weet niet hoe ik dat doe eigenlijk want is al even geleden omdat ik niet zo goed durf te eten haha. Maar misschien moet ik dat ook maar doen ja.

Ik hap niet van die reep af trouwens dat weet ik wel zeker maar volgens mij breek ik gewoon een stuk af, wat nog steeds op zelfde neerkomt dat heb ik nu door tijdens het typen.

1 like

Straks taste test

62 likes

Jaloers!

Had al boodschappen gedaan maar zonder dit topic te bekijken en niks gezien 🥲

1 like

Ik zie dit nu net na het boodschappen doen, maar ben wel langs de chocolade afdeling bij mijn appie gelopen en daar hadden ze ze nog niet, anders was het me wel opgevallen. Ben vooral benieuwd naar die Ferrero!

Oké heb eerst de toblerone geproefd: het smaakt bijna precies zoals toblerone, maar dan wel met die typische Tony’s chocolade smaak. Mijn vriend zei dat ‘ie het beetje zoutige wat toblerone heeft miste en echte toblerone lekkerder vindt. 8/10 want Tony’s + toblerone is gewoon een goeie combi

11 likes

Voor diegene die die nieuwe Tony’s al hebben gekocht: was dat bij een XL of ‘gewone’ AH?

Omg ik kom net van de Appie vandaan, heb verdomme nog paaseitjes gehaald en heb dit niet gezien :sob: need die Ferrero

Gewone!

1 like