Nieuwe producten in de supermarkt #4

Misschien een gaatje in de verpakking? Dan gaan ze zo zuur ruiken :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Oke ik weet niet of dit het topic is om dit te vragen maar wie weet waar ik lekkere chewy (chocolate chip) koeken kan krijgen in de supermarkt? Ik ben bekend met die van de appie maar die vind ik eigenlijk te dik, ik heb dus laatst perfecte red velvet van Gorilla’s gehaald maar ja om nou iedere keer Gorilla’s te bestellen om die koeken is ook zo wat. Ik ben dus op zoek naar wat dunnere, chewy koeken. Overigens hebben ze bij de NY pizza ook lekkere

1 like

Ik vind van de subway wel lekker, maar ik weet niet of die receptuur inmiddels veranderd is, want dit gaat over 5 jaar geleden haha.
Maar ik volg dit even, want vind zulke koeken ook lekker. Volgens mij zijn die van Lidl (bij de verse afbak broodjes enzo) ook goed?

1 like

Die van de Coop vind ik lekker

3 likes

De vegan bosbessen cheesecake van de lidl! Erg lekker en romig! Aanrader 4/5. Enige aanvulling is dat je na 1 wel echt genoeg hebt

5 likes

Die van de Lidl? Die waren een tijd een ding op het forum, maar geen idee of het chewy genoeg is.

En @Boodschappen die coca cola is echt zo’n teleurstelling. In mijn herinnering was het veeel lekkerder. Een hele rol oranje menrossen vind ik dan wel weer lekker.

3 likes

oh ja!! die heb ik echt op 1 minuut lopen zitten haha, chill!!!

5 likes

De verse koeken van de Lidl! En die van de Kiosk vind ik ook top.

4 likes

Die met cola hadden ze volgens mij een keer bij de action ofzo? Tenminste die heb ik al eerder gehad. Vond het een beetje meh. Best sterke smaak, niet vies maar kreeg er wel echt dorst van. Er zijn lekkerdere Mentos…

4 likes

Ik vind ‘m heel kaneelachtig smaken. Bij de action heb je die verpakking met 8 rollen. Lekker vies!

4 likes

Ja dat is het! Kon het niet helemaal thuisbrengen maar nu je het zegt… niet echt cola achtig

2 likes

Bij de Lidl volgende week… ik begrijp de pastarietjes niet helemaal…zou jij ze nog koken als je er mee gedronken hebt, en is dat überhaubt lekker? :sweat_smile:

1 like

Haha volgens mij zijn ze niet bedoeld om daarna mee te koken, maar als echte rietjes waar je alleen maar mee drinkt.

6 likes

Deze zijn zo ranzig :face_vomiting: ooit geprobeerd (want glutenvrij) maar dit is echt niet te doen. Het schijnt dat als je ze opwarmt in de pan, de geur weg gaat, maar mijn eetlust was acuut weg toen ik het pak open maakte :joy:

3 likes

In België is die smaak er al een tijdje. Op zich smaakt de samoerai niet zo sterk door, maar je eindigt wel met een soort romige nasmaak in je mond waardoor je verder wil blijven eten haha.

1 like

Lijkt me nog een typische smaak geven😅

5 likes

@California De soft-baked koekjes van de foto uit het Lidl-topic vond ik heel goor, smaakte naar goedkoop chocolapoeder. De citroen/witte chocolade zijn heerlijk en zeker een aanrader, maar niet chewy.

5 likes

Volgens mij zijn die rietjes niet bedoeld als pasta maar meer als een plastic en papiervrij alternatief voor rietjes, wel goed idee op zich eigenlijk maar vraag me af of ze niet super snel breken
Edit: oh was al gezegd haha, had ik overheen gelezen

3 likes

Ik heb een aantal dingen geprobeerd die ik in dit topic voorbij heb zien komen, dus even een paar reviews:

Haribo cloud snoepjes: 6/10. Niet vies, wel heel chemisch en een beetje misselijkmakend. Had na 10 snoepjes echt genoeg en de rest heb ik weggegeven. Ik zou ze niet nog eens kopen. Als ik zin heb in yoghurt gums koop ik voortaan gewoon weer die van Katja

AH bakkerij Carrot cake plak: 7/10, inderdaad een beetje nattig. De rozijnen zijn een goede toevoeging. Ik vond de citroensmaak in de frosting niet heel lekker, maar ik hou dan ook niet zo van citroen in gebak. Daarnaast vond ik dat je de droge poedersmaak van de kaneel ook een beetje bleef proeven. Ik vond dit ook relatief duur, €1,50 voor één plak. Wat mij betreft is de andere variant, die drie repen in een bakje, beter. Die geef ik een 9/10

AH bakkerij Donut crème brûlée: 7/10, lekker, maar iets te klef en smaakt niet naar crème brûlée. Ik was wel positief verrast over het feit dat er vulling in zit! En deze week in de bonus, voor de normale prijs €1 per stuk zou ik het niet nog eens kopen.

5 likes

hahaha, ik snap dat de geur heftig is. Maar dat is dus typische geur van het proces wat de mais moet ondergaan (nixtamil… nog iets ;)). Ik associeer deze geur dus helemaal met mijn rondreis door Mexico en vind het vet lekker. Hahaha.

3 likes