Nieuwe producten in de supermarkt #4

Oh dat denk ik ook hoor haha. Maar het lijkt me wel een logische combinatie.
Nu heb ik taksi nooit echt lekker gevonden dus ik ben niet de beste persoon om dit te beoordelen, maar ik vond taksi altijd vruchtensapachtig smaken en yogurt(drink) en vruchten kan gewoon samen volgens mij.
Ik ben ook lactoseintolerant dus ik ga het niet proberen in ieder geval :joy: maar ik denk dat het best goed kan smaken.

2 likes

Oh dit klinkt echt goed!! Ik maakte toen ik vroegah bij de Starbucks werkte in de pauze vaak een mix van mangopassion sap en creambase van de creamfrappuccino. Dan ijs erbij, blenden, miljoen calorieen rijker maar zoooo lekker! Daar doet het me aan denken dus als dit net zo lekker is ben ik echt blij,

1 like

Als in zin heb in iets van yoghurtdrank of yogho yogho achtig iets dan gooi ik vaak wat water en ranja (wat voor smaak dan ook) door de yoghurt, lekker en ik denk ook gezonder/goedkoper.

1 like

Jaa :relaxed: doe ik ook wel eensn

2 likes

afbeelding

Ik had deze al eens in Duitsland gezien en toen een beetje spijt dat ik ze niet had meegenomen. Nu zag ik ze bij de coop liggen.

Ik vond ze wel lekker. Smaakt naar pinda, maar wel echt met een vleug zoet/zout van de karamel. Geen doorvreetdingen, volgens mij word je er wel misselijk van als je de hele zak leeg eet.

Iemand deze al geprobeerd?

6 likes

Heeft iemand al een van de nieuwe teisseire siroop geprobeerd of gezien in de winkels?

6 likes

Strawberry vanilla burst is gewoon een lekkere aardbeien limonade.

4 likes

Wat ik ook heel lekker vind is die kant en klare van campina. Zelfs als je niet zo gek bent op karnemelk lust je dit.

https://www.jumbo.com/producten/campina-karnemelk-bosvrucht-1l-527131PAK

6 likes

Ja die heb ik ook geproefd. Beetje als een splitijsje met aardbei smaak. Wel lekker voor een keer maar de vanille maakt het wat te “warm” en niet echt verfrissend.

3 likes

Zo lekker! Waar ben je die tegengekomen?

3 likes

Jumbo! Ja he, lijkt mij ook!! Nu spijt dat ik het niet meegenomen heb haha

3 likes

Het lijkt mij ideaal reissnoep of vakantiesnoep! Misschien later nog even halen :yum:

4 likes

Ja ik vind ze mwha maar mijn bezoek vond ze heel lekker!

Voor alle drinkyoghurt fans: karnemelk mengen met jus dorange is echt heel lekker. Beetje vifit achtig maar een stuk frisser. Heerlijk in de zomer en als je brak bent

4 likes

Ik las dit en zag het vandaag toevallig en gelijk meegenomen. Maar echt precies taksi, mijn vriend is ook enorm enthousiast!

2 likes

Hahah dit serveerden wij in het restaurant waar ik werkte en ik vond dit zo goor om te maken, (sowieso ben ik geen karnemelk fan) dus bij karnejus en brak kan ik me echt geen goede voorstelling maken.

3 likes

Ik heb geen idee wat voor smaak dit is, maar ik vind hem wel lekker

5 likes

Hahaha ja ik ken het ook van toen ik vroeger bij de Delifrance werkte. Daar heette het jus de karne.
Het leek me ook altijd zo goor tot ik het een keer probeerde. Als je optimel of vift lust, dan lust je dit ook

1 like

Ik was op zoek naar deze en vond toen de cupcakes. Best lekker, wel een beetje chemisch zoet 7/10

4 likes

Ik vond het een beetje strawberries and cream achtig, maar er zijn weer meerdere smaken toch?

3 likes