Nieuwe producten in de supermarkt #4

Alleen in de Jumbo kunnen vinden tot nu toe en ook maar 1 filiaal uit de 3 waar ik regelmatig kom. Hoop dat deze wat beter verkrijgbaar wordt.

2 likes

Dit is waarschijnlijk de slechtste vervanger ooit; maar bij mijn jumbo hebben ze ook blikjes bruisend water met passievrucht sap. Dat is echt mega lekker en dus geen caffeine.
https://www.jumbo.com/producten/charlie-s-sprankelend-fruitwater-passievrucht-blik-330ml-461160BLK

5 likes

Ik had de vanille variant gekocht voor mijn vader en die vond hem erg lekker.

6 likes

Ja ik heb beide gehad en deze zijn echt lekker (alleen moeilijk verkrijgbaar)

1 like

Waarom zou dat de slechtste vervanger ooit zijn?

4 likes

Omdat energie vervangen met water echt zo’n dieetcultuur ding is

2 likes

Ik heb de bovenste snoepjes ook gehaald maar ik vind ze niet zo lekker eigenlijk. :pensive:

2 likes

Spotte bij Jumbo 4 nieuwe vegan sauzen van Hela:

Zal ze binnenkort ff testen!

21 likes

Ik vraag me bij sausies altijd af wie er nu echt consequent zulke varianten koopt, Ik probeer wel vaak alles een keer maar uiteindelijk staat er gewoon mayo, ketchup en curry in m’n koelkast.

17 likes

Ik moet zeggen dat 15 varianten knoflooksaus van mij niet per se hoeft, maar al die andere dingen vind ik best leuk! Als veganist moet ik al zo lang zelf allemaal dingen in elkaar flansen dat ik dit soort kant en klare producten heel erg kan waarderen. Wasabimayo voor over m’n pokĂ©bowl, dillesaus voor bij m’n ‘vis’, knoflooksaus als ik barbecue etc. Gewoon het feit dat de keuze er is en het ons iets makkelijker wordt gemaakt is top. Maar niet alles gaat zo hard als bijvoorbeeld mayonaise inderdaad haha.

8 likes

Begrijp ik ook wel hoor, het is ook niet bedoelt als “vroeger hadden we alleen mayo en dat was priemelien” maar ik ben gewoon benieuwd hoe al die varianten verkopen en wat de levensduur ervan is als ze niet verkopen. Zoiets als die mayo in een slagroombus heb ik nog steeds niet kunnen vinden maar het werd wel eerst uitgetest en the people said: no. In het kader van duurzaamheid vraag ik me wel eens af of we al die limited editions en “bijzondere” combinaties nu echt nodig hebben.

3 likes

Haha geldt dat niet voor heel veel dingen naast sauzen? Denk dat een stuk minder keuze over het algemeen geen kwaad kan.

3 likes

Jammer dat ze van nieuwe producten nooit een probeerverpakking hebben😅

3 likes

Het is vast niet nieuw maar ik zag dit gister voor het eerst en omg is echt zooo lekker precies zo’n perfect mondgevoel en smaak jamjam

5 likes

Bij de AH hebben ze nu ook een plak carrotcake. Echt 10/10. Waren ook per 1 verpakt wat ik zelf wel een pluspunt vind

34 likes

Hoe is deze vergeleken met die normale? Die vind ik heeeel nice en deze ziet er zo compact uit

2 likes

Ja deze is wat ‘natter’ en meer gevuld vond ik

4 likes

O hier ben ik wel benieuwd naar, want die ene waar iedereen hier altijd fan van is vind ik echt superdroog. Kan zijn dat ik een verkeerde had, maar was door dat ding niet gemotiveerd er weer 1 te halen.

Ja deze is wat meer zoals god carrotcake heeft bedoeld

19 likes

Is dat witte een zoete glazuur of meer een creamcheese glazuur?

2 likes