Nieuwe producten in de supermarkt #4

Onze appie doet weer eens niet mee… echt, het is zo’n suffe dorpssuper zo.

2 likes

Eind deze maand doen alle winkels mee :smiling_face:

8 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Too Good To Go

Wellicht een idee om de posts over de (inhoud van) overblijvers samen te voegen bij het TGTG topic? @moderators

4 likes

Simpelweg omdat het bij dat concept past en dit topic bedoeld was om nieuwe producten te delen. Wil niet zeggen dat ik het niet leuk vind? Integendeel! (Hoop dat mijn AH snel aansluit!)

5 likes

Als nieuw product kan het blijven staan. Lijstjes met wat erin zit, graag in het Too good to go topic. Die topictitel is aangepast.

7 likes

Deze smaak of alles van Hands off?

2 likes

Die nieuwe magnum almond remix heb ik helaas deze week ontdekt. Het ijs smaakt naar de binnenkant van kinderbueno en wil er eigenlijk nu gewoon even 10 eten

10 likes

Ik vind tot nu toe alle veganistische chocoladedingen van Hands Off beetje mislukt qua smaak haha.

3 likes

Ik vind de caramel seasalt wel lekker😊 maar die bites bijv niet, echt te suikerig

Maar ik houd niet van Oreo dus de nieuwe ga ik denk ik ook niet proberen

2 likes

Deze blijft mijn favoriet.

10 likes

Koop je die bij ekoplaza? :blush:

Geen idee! Als dat een biowinkel is, dan zal je het daar inderdaad moeten vinden haha.

5 likes

AH heeft sinds kort een triangel croissant. Is erg lekker!

Kan er geen foto van vinden op de website en heb de mijne net opgegeten, maar ze zijn te vinden bij de verse broodjes.

3 likes

Deze zijn niet echt nieuw. Het zijn echt wannabe Aussie Tim Tams (die zijn lekkerder). Deze zijn alsnog vet lekker! Moet mn best doen om niet hele hele pak op te eten. 9/10

En nieuwe Napoleons. Nog niet geproefd.

Edit: hahahah die spelfout op de zak Napoleons :smiling_face_with_tear:

11 likes

Ik zie het niet. :cry:

2 likes

Er staat tequila sunrice ipv sunrise hahaha

7 likes

En tequilla ipv tequila

5 likes

Omg ja, zo slecht!

4 likes

Die Napoleon mix is lekker! Ik proef de cocktails niet echt (vooral de tequilla vind ik niet echt naar tequila smaken) maar voor de rest vind ik het een heerlijke mix.

3 likes