Nieuwe producten in de supermarkt #4

Had altijd een hekel aan karbonade dus dit klinkt niet zo aantrekkelijk :joy:

2 likes

Ik was er gek op

3 likes

Oké eigenlijk al lang niet nieuw meer, maar eindelijk gevonden bij de Coop! ( ikndacht 2,49)

Smaak was prima, miste niet per se iets van kaas o.i.d. wel een bite van de “kip” stukjes…

Denk ook leuk om zelf met recepten te proberen
509095

3 likes

Hoho, je vergeet dat het plaatje pas compleet is wanneer er ook Red velvet humus en Speculoos humus op de markt wordt gebracht :wink:

8 likes

En proteïne humus en de hema special tompouce

7 likes

En @Eyimfihlo eerlijk ik wil het allemaal. Ik mis die chocolade hummus van jaren terug nog regelmatig

3 likes

Ik zag net deze bij de appie. Wel meegenomen, nog niet geproefd. Ben benieuwd of ze een beetje naar pombeertjes smaken. Zo zien ze er uit. Ik zal ze vanavond eens proeven!

5 likes

Oké niet echt een supermarkt, maar toch

4 likes

Wow dit lijkt me echt raar om te maken maar ben benieuwd

3 likes

Hoe waren ze?

4 likes

Ohh die was zoo lekker… Ik kijk af en toe nog even of ie toevallig weer terug is, maar helaas.

3 likes

3 likes

Ze zijn lekker. Niet te vergelijken met pombeertje. Ze zijn wat harder en knapperiger. En iets minder zout. Wel lekker! En mn zoons vinden ze vooral erg leuk haha

4 likes

Echt een 0/10
Smaken naar die doritos chilli en dan de structuur van cheetos. Not it. Echt jammer want de normale big chipitos zijn 10/10

1 like

Grappig, ik vond die structuur juist super lekker.
Alleen totaal niet pittig, konden net zo goed kaasmaak zijn.

1 like

Idd, ik vond ze eigenlijk smaaklozer/flauwer dan normale chipito’s. Echt een teleurstelling.

5 likes

Deze smaakten echt naar helemaal niks, snapte er echt helemaal niks van. Lijkt totaal niet op de chips qua seasoning.

Edit: even een losstaande nootjestip. Je hebt bij AH van die verse bakjes noten met geitenkaas en balsamico, soort gepofte stukjes. En die zijn dus echt heel verslavend vind ik. Je hebt ook een cheddarversie.

3 likes

Dit was een deceptie, geen vloeibare chocolade, maar een dun droog laagje in de vulling. Je proefde er eigenlijk niks van. Wil die met pindakaas vulling nog wel proberen

4 likes

Dit had zo goddelijk kunnen zijn. Ik weet dat ik deze teleurstelling alsnog zelf wil proberen.

2 likes

Dit is fantastisch of vreselijk. Ben benieuwd wie het gaat proberen haha.

2 likes