Fijn dat die pindakaasflesjes niet meteen megaveel duurder zijn dan zo een pot. Totaal niet nodig, maar wel chill om 's ochtends niet meer te hoeven kloten met lepels bij een bakje havermout
Was deze hier al eens voorbij gekomen? Ik zag hem voor het eerst in ieder geval. Ik had mijn twijfels over de structuur toen ik hem uit de verpakking haalde, maar eenmaal gebakken deed hij me toch wel een beetje denken aan hoe ik me karbonade herinner.
De marinade zou ik zelf niet gekozen hebben. Niet vies, maar ik moest er even aan wennen geloof ik. Ik zou deze ook best zonder marinade willen, zodat je hem naar eigen smaak kunt marineren.
Ik snap nog steeds niet waarom sommige producten zo’n verschrikkelijke naam krijgen. Een Lapje…een FiletLapje.
Ik denk dat de associatie naar echt vlees op deze manier wat duidelijker is ofzo maar brrrrr…
Ik snap niet waarom die balletjes zo duur zijn, het lijken precies dezelfde als die al in de koeling liggen
Precies en daar betaal je ongeveer hetzelfde voor. De truc zit m vaak in die 3 voor 5 euro marketing bij die “tapas” bakjes.
Had altijd een hekel aan karbonade dus dit klinkt niet zo aantrekkelijk
Ik was er gek op
Oké eigenlijk al lang niet nieuw meer, maar eindelijk gevonden bij de Coop! ( ikndacht 2,49)
Smaak was prima, miste niet per se iets van kaas o.i.d. wel een bite van de “kip” stukjes…
Denk ook leuk om zelf met recepten te proberen
Hoho, je vergeet dat het plaatje pas compleet is wanneer er ook Red velvet humus en Speculoos humus op de markt wordt gebracht
En proteïne humus en de hema special tompouce
En @Eyimfihlo eerlijk ik wil het allemaal. Ik mis die chocolade hummus van jaren terug nog regelmatig
Ik zag net deze bij de appie. Wel meegenomen, nog niet geproefd. Ben benieuwd of ze een beetje naar pombeertjes smaken. Zo zien ze er uit. Ik zal ze vanavond eens proeven!
Wow dit lijkt me echt raar om te maken maar ben benieuwd
Hoe waren ze?
Ohh die was zoo lekker… Ik kijk af en toe nog even of ie toevallig weer terug is, maar helaas.
Ze zijn lekker. Niet te vergelijken met pombeertje. Ze zijn wat harder en knapperiger. En iets minder zout. Wel lekker! En mn zoons vinden ze vooral erg leuk haha