Bountykoekjes lijken me lekker! Je hebt ook bij de Kruidvat van die soort chocolate chip achthoekige bounty koekjes (niet heel bijzonder) maar deze zijn anders!
Waar is deze folder van?
Oh die ken ik nog niet! Ik ga eens kijken!
De folder is van de Lidl😊
Teriyaki en Piri piri zijn top! De bibimbab en pad Thai vond ik minder
Kunnen we het ook even hebben over het feit dat die AH Cake 3.99 is!?!?!!1 hoedan.
Niet gezien begin geloof ik bijna “verdoofd” te raken voor al die prijsverhogingen
Er staat een V’tje bij, dus wellicht omdat ie vegan is? Nog steeds belachelijk duur maar goed, marketing.
Nee het is een lichtgroene v, dat is vegetarisch!
Oooh oeps
Ja hallo maar hij is al gesneden hè?!
Ja hallo weer geen snickers! Vroeger had je snickers spread, die was zo lekker…
Gelukkig!!
Ik vind die nieuwe Fuze tea smaken (Groene thee, kiwi, appel en Zwarte thee, framboos, mint) echt zo tegenvallen. Vooral die groene met kiwi is echt gewoon zo suf. Ze zijn no sugar en volgens mij ook niet heel erg gezoet, wat in feite positief is maar ik vind het qua smaak gewoon echt alsof je een kop thee hebt laten afkoelen en je dat dan drinkt. Proef ook alleen groene thee en appel, geen kiwi.
Die met framboos en mint is wel beter omdat de smaken meer naar voren komen maar alsnog de moeite EN het geld (bijna 2,50 voor 1 pak) niet waard.
Ik had mn man ook gehyped voor de icetea met appel omdat hij de pickwick thee met groene appel lekker vond ( nu uit t assortiment) maar hij vond het ook niks haha
Ja inderdaad, smaakt naar verdund appelsap
Ooooh ik vind appelsap lekker maar soms echt zo veel te zoet/intens dus dit klinkt eigenlijk perfect dan
Ohhh die framboos mint gaat er hier met liters doorheen. Vind het echt het lekkerste drankje ever. Elke keer dat ik het drink denk ik wow dit is écht goed
De Milkyway zijn wel lekker, maar smaken echt niet naar Milkyway vind ik! Meer gewoon een koekje met een laagje chocola
Die bountykoekjes zijn goddelijk Hebben ook een tijdje bij de Action gelegen en elke keer als ik er was nam ik weer 4 pakken mee haha