Nieuwe producten in de supermarkt #4

jaa die met citroen vind ik echt lekker. Wel misselijkmakend want ik vreet dan gelijk zo’n half zakje leeg

3 likes

ik had het laatst een zakje per ongeluk in de zon laten liggen en als één grote brok waren ze ook lekker :clown_face:

10 likes

Fijn dat jij je voor ons hebt opgeofferd! Dank daarvoor :grin:
Magnum meets Solero klinkt als een perfect match :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Die melk met pindakaas van Delicata zijn ook wel echt lekker hoor. Samen met wit lemon cheesecake favoriet.

Al halen ze het niet bij de pindakaas eitjes van de Hema, daar kan ik me echt ziek aan eten. Wel stom dat die dit jaar voor het eerst niet in zakjes te krijgen zijn maar alleen in die zelfschepdoosjes.

4 likes

Hier nu ook een vanille croissant, ook lekker!

3 likes

Ik kan me echt ziek eten in die pindakaas paaseitjes :drooling_face::drooling_face::drooling_face: Moet ze eigenlijk niet meer kopen maar ze zijn zo lekker

3 likes

Dit heeft potentie

13 likes

Klinkt goed! Ik had afgelopen week de pancakes van Lidl met cranberry maar die waren echt niet lekker. Hadden een muffe geur en smaak helaas.

1 like

Ik ga hier echt no fucking way zes euro voor betalen.

3 likes

Ik haat het dat deze koekjes zijn uitgevonden.

10 likes

Die met hazelnoot zijn ook echt absurd lekker.

3 likes

Net twee van op. Ze zijn (uiteraard) gewoon lekker! Proef alleen vooral veel karamel en weinig zeezout.
Zoals verwacht ook erg klein maar leuk als klein toetje na een grote maaltijd, dat wel.

Hand for scale :wink:

7 likes

Paasfolder van Jumbo gezien, valt erg tegen, en deze vraag ook: :sweat_smile:

7 likes

Wie heeft er nou paaseitjes over? :scream:

10 likes

Dat bedoel ik :joy:

3 likes

Ik weet niet of dit al eerder in dit topic is verschenen (kon het niet vinden), maar dit is echt 10/10. Zo lekker. Wel jammer van de prijs (3,99 bij ah) en dat er niet zo veel in zit.

18 likes

Oke, dit is niet in de NL supermarkt…ik ben in Vietnam maar kijk eens wat voor Oreo’s ze hier hebben. Die heb ik iig


nog nooit gezien…
Iemand die weet of ik hier nog iets moet scoren wat ze alleen hier hebben…qua eten

8 likes

Ik heb die tenders al een paar keer gekocht En ze zijn inderdaad echt top! Ze zijn ook regelmatig in de aanbieding geweest.

5 likes

Heb deze gisteravond voor ‘t eerst gegeten en helemaal met je eens! Was met een vegan vriendin en eet zelf wel gewoon vlees maar we vonden deze beide echt kneitergoed en lekker

2 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Nieuwe producten in de supermarkt #4 (Deel 3).