Ik zag ook dit merk bij AH. Vegan ijs van Jude’s ze hebben ook nog de smaken Honeycomb en Cookie dough brownie.
Iemand deze al geprobeerd?
Ja ik, erg lekker idd! Wel goedkope chocola maar ging er prima in bij mij. Beetje bueno smaak
Ik heb gisteren de cookie dough brownie gegeten en vond 'm best lekker! Karamel ijs is niet echt romig maar het is ook op basis van water geloof ik dus ben niet verbaasd. Brownie stukjes zijn fudgy en er zaten best veel cookie dough en brownie stukjes in
Ja hè! Veel slapper ook. Had er goede hoop op maar nee.
Wat wil je laten zien?
Ik ben aangenaam verrast. Ik was bang dat het naar super chemische mint zou smaken, maar het smaakt wel naar mojito. Op een of andere manier doet het mij aan cola snoep flesjes denken, maar minder zoet en wat subtieler.
Ik heb de pina colada versie hiervan en vind die ook echt lekker. Beetje vloeibaar van binnen, kokossmaak maar niet te chemisch.
Letterlijk niks is nieuw volgens mij.
Ja ik wil graag die laatste proberen! Al denk ik dat het een soort beschuit is alleen dan met een andere smaak.
Ik ben vooral benieuwd wat dit met Tuc te maken heeft. Het ziet eruit als dit maar met een gat in t midden:
En dat is qua textuur compleet anders.
Maar Tuc is gewoon een merk. Het hoeft daarom niet dezelfde textuur als die welbekende tucjes te hebben toch. Ga ze morgen denk ik halen.
Nou maar wel een heel specifiek merk toch? Luchtige textuur vind ik wel het kenmerk.
Heeft deze ook zo’n beetje vloeibare kern?
Meer gel achtig. Ik merkte daar niks van. Wat ik wel fijn vind, want van die vloeibare kern gaan mijn nekharen overeind staan.
Deze had mijn AH ineens. Ik heb ze in IJsland allemaal geprobeerd en deze smaak nog niet eerder gezien, dus moet wel nieuw zijn toch?
Heel erg lekker. Goede mandarijnensmaak en goede voedingswaarde voor tussendoor!
Is het echt gewoon mandarijn? Of heeft het ook nog iets met pie te maken?
Nah de pie kan ik niet echt speciaal ontdekken, Skyr smaakt altijd al een beetje zurig a la cheesecake en dat heeft deze natuurlijk ook.
Heeee die had ik ook vanmiddag gespot en wilde ik ook gaan posten hier Ben heel benieuwd, fijn dat ie jou goed beviel!