Nieuwe producten in de supermarkt #4

Geen supermarkt en ook niet nieuw, maar zag net deze borden staan terwijl er niks op de website staat. Hoop niet een oud bord want :partying_face:

45 likes

Omgggggg me twee lievelings

2 likes

Op thuisbezorgd staan ze er tussen, dus geen oud bord :partying_face:

2 likes

Snackspert heeft er ook over gepost🤩

1 like

Jaa ze staan nu ook weer op de website :heart_eyes: dat wordt een tripje naar de maccie deze week

3 likes

Volgens mij nog niet toch? Zag niks. Heb m nu ook op het menu gezien dus yay

1 like

Huh ik weet zeker dat ik het vanochtend zag. Was dit dan wellicht op jouw account? Sorry sorry sorry

1 like

Haha nee wou checken of mijn insta stuk was maar had idd ook op mijn account gepost. Was al bang dat die bug terug was toen ik een week lang dezelfde post bovenaan kreeg.

3 likes

Ik had je nooit willen verwarren met dat account, sorry

3 likes

Is toch niet erg :joy: alsof vergelijken met snackspert een belediging is

15 likes

Haha ik ben ook totaal niet beledigd, alleen maar tof juist dat je me blijkbaar volgt @SemM Sorry als dat zo overkwam.

Was ik maar Snackspert.

7 likes

Ik heb de vegan zalmburger, vegan carpaccio en de Johma vegan kip samba salade bij mijn bestelling voor morgen gedaan! Ben benieuwd, zin om te testen

8 likes

Ik vind jou ook een snackspert :heavy_heart_exclamation:

8 likes

11 likes

Jaaa :heart_eyes: hopelijk blijft hij dit keer lekker lang

3 likes

Omw to maccie

5 likes

Gewoon voor altijd!!

Er staat weer ‘tijdelijk terug’ bij 🥲

3 likes

Vraag me echt af waarom alle vega dingen altijd tijdelijk zijn. De McPlant vond ik ook lekker (al had ik me op iets vies voorbereid nadat de snackspert hem echt maar 2 of 3 sterren ofzo gaf haha) en zou het zo fijn vinden om standaard meer keuze te hebben dan alleen nepkip. Ik bedoel love de veggie mcchicken, maar een ander vast iets zou ook leuk zijn.

Vond het trouwens wel gek dat ze de McPlant helemaal de plantaardige marketing gaven maar er vervolgens wel gewoon normale cheddar op gooiden haha. Voor mij was dat prima want ik ben geen vegan, maar wel een beetje krom voor vegans die na de groenteburger dachten eindelijk weer iets te kunnen bestellen.

Nou het zit me diep blijkbaar he :joy:

5 likes

Ik ben niet vega en vind het ook achterlijk. Ik heb het namelijk weleens gevraagd en het antwoord was dat hun keuken niet groter is en dat iets anders plaats moet maken voor iets nieuws. Maar het is negen van de tien keer wel weer het vega spul wat weg moet.

De vega mckroket was weer heerlijk, had ook die cheese bites, maar die zijn heel klein en zou ik niet gauw weer kopen haha.

4 likes