Nieuwe producten in de supermarkt #4

Dat verschil zie je tegenwoordig wel, die vega heeft die gekke groene stipjes erin. Die mc kroket daarentegen was echt 1-op-1

2 likes

omg dit heb ik ook een keer gehad met die vega mckroket alsof ze die vega kroket niet hadden ofzo, weet niet wat er toen mis is gegaan :slightly_smiling_face:

3 likes

Ja klopt! En dat snap ik echt niet, want die heeft een andere vorm en er zitten groene spikkeltjes in de vega versie. Dus je zou denken dat je het verschil wel weet als je er werkt

5 likes

Maar tegen de tijd dat je dat kunt zien dan heb je toch je tanden er al in gezetšŸ˜”

1 like

Dit is me 1 keer gebeurd :sob: ik controleer het sindsdien altijd voor ik een hap neem

3 likes

Ik had net een vega mckroket en het lijkt er op dat ze jou de verkeerde burger hebben gegeven :sweat_smile:

3 likes

Hahahaha sorry ik ga stuk. Maar helemaal kut dit

3 likes

Hahaha ik had net ook een veggie mackroket, die zag er niet zo uit, dit is gewoon de veggie macchicken burger denk ik?

8 likes

Maar dan wel met kroketsaus🤮

4 likes

Lijkt mij stiekem eigenlijk wel lekker :rofl: ik neem de veggie macchicken ook altijd met mosterdsaus

4 likes

Op zich was het niet vies maar wel als je een romige vega kroket verwacht :sob:

1 like

Maar als je wel een vegan burger wil bestelde je hem toch zonder kaas? Ik had trouwens ergens gelezen dat het wel de bedoeling is dat de mcPlant terugkomt en dan definitief, dus we zullen zien. Ik ben wel blij dat de mcKroket terug is, die heb ik de vorige ronde helaas gemist dus nu kan ik mijn nieuwsgierigheid alsnog bevredigen :stuck_out_tongue:

Wow lifehack

2 likes

Ja klopt, maar wel gaar dat ze niet vegan kaas hebben voor vegans aangezien ze het wel als een plantaardige burger marketen. Maargoed als ik alleen aan mezelf denk hoop ik dat ie zoals vorige keer met normale cheddar terugkomt haha

3 likes

Mij maakt het niet uit, ik ben ā€˜maar’ vegetariĆ«r, maar de meeste vegan kaas vind ik tegenwoordig ook prima te pruimen hoor.

1 like

Ik heb deze veldbonenburger vandaag geprobeerd en de eerste happen vond ik wel ok maar uiteindelijk ging hij me toch tegenstaan. Ik heb het gevoel alsof er een heel kunstmatige vleessmaak/rooksmaak aan zit of zo… Nu ben ik sowieso niet zo dol op 'vlees’burgers dus misschien dat anderen hem wel lekker vinden. Hij is erg sappig

2 likes

Oh ik vind dit dus ook echt niet lekker…Bedankt voor de waarschuwing!

Wat is wel jouw favoriet? Ik vind de groenteburgers/schijven van de lidl wel erg lekker

Valt me op dat er steeds vaker zon rook/vleessmaak aan moet zitten, wat ik idd echt niet lekker om niet te zeggen vies vind :pensive:

1 like

de vega McKroket :joy:

Haha ik ben eigenlijk niet zo van de burgers als ik erover nadenk, ik vind ze als ze dan niet naar vlees smaken lekkerder. Maar van die melige ouderwetse groentenburgers met een paar doperwten en stukjes wortel erin vind ik ook echt niet lekker. Eerder bv een linzenburger, champignonburger of een met noten erin. Van wat nu in de winkel ligt weet ik eigenlijk niet precies welke ik dan precies wel lekker vind.

Ik eet niet zo heel vaak vleesvervangers, ik eet eerder meer paddenstoelen of peulvruchten in gerechten. Ik gebruik soms wel eens kipstukjes, of zo’n gepaneerde schnitzel. Maar dat is echt niet zo vaak eigenlijk.

2 likes

Ah nee dat snap ik! Ik houd dus juist wel van groenteburgers maar probeer een beetje te zoeken wat ik nog meer lekker vind. Maar losse stukjes of gewoon ergens peulvruchten bij ben ik niet zo weg vanšŸ™ˆ

Haha door al deze Mac berichtjes moet ik denken aan een situatie die ik vorig jaar had. Ik had de vega mc chicken besteld, maar toen zat er bacon op.
Dus ik ga terug en ik zeg: ik had een vega burger besteld, maar we zit bacon op
Die medewerker: … Dus?
Ik : bacon is varken
Medewerker : :no_mouth: ooh?

Mijn god…

25 likes