Nieuwe producten in de supermarkt #4

Heel ander verhaal dit, maar doet me denken aan van de week toen ik boodschappen deed. Na een aantal boodschappen gescand te hebben smeet de caissier de gember van de band af. Dus ik: Dat is gember, geen afval, ik wil het graag kopenšŸ˜…

32 likes

Heb je überhaupt wel gember gekocht als de persoon achter de kassa het niet aanzag voor een random stukje afval? :joy:

Ik hoor dit zo vaak en het gebeurt mij ook altijd als ik losse gember koop

1 like

Ik zal wel een uitzondering zijn, maar het ging bij mij altijd goedšŸ™ˆ

Maar ik heb wel vaker dat ik me verbaas over de algemene kennis van met name jonge winkelmedewerkers

1 like

Die vega McChicken is wel heel fijn dat die te herkennen is aan de spikkels. Ben benieuwd of de Kroket misschien nu ook beter te herkennen is. Ik vertrouw die medewerkers eigenlijk ook niet, zeker na al die verhalen. :rofl:

3 likes

Haha, in diezelfde categorie werd ik ook een keer gevraagd om mm legitimatiebewijs toen ik witte wijnazijn kocht…

39 likes

Hahaha tegen mij zei de kassamedewerker ooit ā€˜en dit is…een tak???’ Met zo’n heel verbaasd hoofd erbij :laughing:

26 likes

Je moet wel heel wanhopig zijn wil je daar een glas van leegdrinken :joy:

7 likes

Haha ja of ā€œmevrouw, kunt u zeggen wat dit isā€ als je een koolraap of spitskool wil afrekenen.

13 likes

:rofl:

Haha dit was ik als zestienjarige achter de kassa. Ook nog wel eens gevraagd wat andijvie was. Ik kende dat van mijn moeder alleen maar voorgesneden uit zak, dacht dat het een rare krop sla was

13 likes

Haha, dat is best schattig toch

6 likes

Ik werd laatst gecontroleerd op mijn boodschappen bij de zelfscankassa en toen zei die jongen ā€œdeze komkommer heb je niet gescandā€, terwijl hij de courgette in de lucht hield die ik natuurlijk wel had gescand…

34 likes

Vegan carpaccio van de AH! Zelf nog rucola en beetje parmezaan toegevoegd, er zit kaas bij maar dat is vegan kaas en daar houd ik niet van. Zowel mijn vriend als ik vonden dit echt super lekker! De structuur leek echt heel goed op dat van ā€œechteā€ carpaccio, mooie dunne plakjes. Ik was eerst huiverig voor de smaak omdat het wel zo’n typische vleesvervangergeur had, maar zeker in combinatie met alle toppings (sorry) smaakte het echt heeel erg naar hoe ik het me herinner! (wel al jaren geen vleescarpaccio op). Ik zou dit echt 100% nog een keer kopen. Uit een pakje had ik twee van deze bordjes gemaakt, dus vond het ook een goede portie

42 likes

Waar in de winkel staat dit?

5 likes

Ik had het besteld bij mijn boodschappen dus weet ik niet zeker, volgens mij las ik bij wateetjedanwel dat het bij de vleeswaren ligt

Edit: ja dit zegt zij: ā€œJe kunt het vinden in het schap met vegan gekoelde plakjes worst voor op brood en dergelijkeā€

1 like

Er is wel duidelijk verschil tussen toch?

Dat de vega meer donkere ragout met sliertjes heeft en de gewone is licht grijzig met echt brokjes vlees.

Bedenk me alleen nu dat dat vooral aan de binnenkant is. Misschien bedoel jij juist van buiten. Dat zou wel chiller zijn inderdaad. Want nu kom je er pas achter als je een hap hebt gehad (wat mij vorige keer overkwam).

6 likes

Ik heb m gisteren ook gehad en hij was wel kroketterig maar minder lekker dan de vorige keren vond ik? Smaakte een beetje anders

3 likes

Vooralsnog alleen bij Plus en Jumbo

4 likes

Mijn favoriete burger die niet naar vlees smaakt is deze: AH Champignon Italiaanse burger bestellen | ah.nl Die van de Lidl is ongeveer hetzelfde trouwens.

5 likes

Die zijn niet nieuw maar idd echt zooooo lekker! Heb ze vorig jaar voor het eerst op en liggen alweer in de kast hier.

1 like