Ik ben teleurgesteld in de veggie mc kroket. Die had eerst toch gewoon dezelfde structuur als die met vlees? Nu zit er hetzelfde tussen de broodjes als de vega mc chicken maar dan met kroket saus?
Huh dit lijkt me niet helemaal goed gegaan
Huh hebben ze wel de juiste burger erop gedaan?
Huh??? Is dit niet een fout?
Ik denk ook dat ik een foute heb! Dat hoop ik iig⦠iemand anders al geweest met dit zelfde?
Ik heb Corona dus dacht dat ik een koorts stuip heb ofzo maar ik kan het me dus goed herinneren.
Hahaha nee dit hoort niet!
Ik heb hem dit keer nog niet gehaald maar vorige keer ging ik wel op dag 1 en toen kreeg ik een echte mckroket in een veggie papiertje
Ik vraag me ook echt af hoeveel vegans/vegetariers ook gewoon een normale mcchicken hebben gegeten ipv de vega versie. Volgens mij gaat dat best vaak fout (dit baseer ik nergens op dus ik kan ook uit mān nek lullen, maar dat idee heb ik gewoon).
Dat verschil zie je tegenwoordig wel, die vega heeft die gekke groene stipjes erin. Die mc kroket daarentegen was echt 1-op-1
omg dit heb ik ook een keer gehad met die vega mckroket alsof ze die vega kroket niet hadden ofzo, weet niet wat er toen mis is gegaan
Ja klopt! En dat snap ik echt niet, want die heeft een andere vorm en er zitten groene spikkeltjes in de vega versie. Dus je zou denken dat je het verschil wel weet als je er werkt
Maar tegen de tijd dat je dat kunt zien dan heb je toch je tanden er al in gezetš
Dit is me 1 keer gebeurd ik controleer het sindsdien altijd voor ik een hap neem
Ik had net een vega mckroket en het lijkt er op dat ze jou de verkeerde burger hebben gegeven
Hahahaha sorry ik ga stuk. Maar helemaal kut dit
Hahaha ik had net ook een veggie mackroket, die zag er niet zo uit, dit is gewoon de veggie macchicken burger denk ik?
Maar dan wel met kroketsausš¤®
Lijkt mij stiekem eigenlijk wel lekker ik neem de veggie macchicken ook altijd met mosterdsaus
Op zich was het niet vies maar wel als je een romige vega kroket verwacht
Maar als je wel een vegan burger wil bestelde je hem toch zonder kaas? Ik had trouwens ergens gelezen dat het wel de bedoeling is dat de mcPlant terugkomt en dan definitief, dus we zullen zien. Ik ben wel blij dat de mcKroket terug is, die heb ik de vorige ronde helaas gemist dus nu kan ik mijn nieuwsgierigheid alsnog bevredigen
Wow lifehack