Haha nee wou checken of mijn insta stuk was maar had idd ook op mijn account gepost. Was al bang dat die bug terug was toen ik een week lang dezelfde post bovenaan kreeg.
Ik had je nooit willen verwarren met dat account, sorry
Is toch niet erg
alsof vergelijken met snackspert een belediging is
Haha ik ben ook totaal niet beledigd, alleen maar tof juist dat je me blijkbaar volgt @SemM Sorry als dat zo overkwam.
Was ik maar Snackspert.
Ik heb de vegan zalmburger, vegan carpaccio en de Johma vegan kip samba salade bij mijn bestelling voor morgen gedaan! Ben benieuwd, zin om te testen
Ik vind jou ook een snackspert 
Jaaa
hopelijk blijft hij dit keer lekker lang
Omw to maccie
Gewoon voor altijd!!
Er staat weer ātijdelijk terugā bij š„²
Vraag me echt af waarom alle vega dingen altijd tijdelijk zijn. De McPlant vond ik ook lekker (al had ik me op iets vies voorbereid nadat de snackspert hem echt maar 2 of 3 sterren ofzo gaf haha) en zou het zo fijn vinden om standaard meer keuze te hebben dan alleen nepkip. Ik bedoel love de veggie mcchicken, maar een ander vast iets zou ook leuk zijn.
Vond het trouwens wel gek dat ze de McPlant helemaal de plantaardige marketing gaven maar er vervolgens wel gewoon normale cheddar op gooiden haha. Voor mij was dat prima want ik ben geen vegan, maar wel een beetje krom voor vegans die na de groenteburger dachten eindelijk weer iets te kunnen bestellen.
Nou het zit me diep blijkbaar he 
Ik ben niet vega en vind het ook achterlijk. Ik heb het namelijk weleens gevraagd en het antwoord was dat hun keuken niet groter is en dat iets anders plaats moet maken voor iets nieuws. Maar het is negen van de tien keer wel weer het vega spul wat weg moet.
De vega mckroket was weer heerlijk, had ook die cheese bites, maar die zijn heel klein en zou ik niet gauw weer kopen haha.
Ik ben teleurgesteld in de veggie mc kroket. Die had eerst toch gewoon dezelfde structuur als die met vlees? Nu zit er hetzelfde tussen de broodjes als de vega mc chicken maar dan met kroket saus?
Huh dit lijkt me niet helemaal goed gegaan
Huh hebben ze wel de juiste burger erop gedaan?
Huh??? Is dit niet een fout?
Ik denk ook dat ik een foute heb! Dat hoop ik iig⦠iemand anders al geweest met dit zelfde?
Ik heb Corona dus dacht dat ik een koorts stuip heb ofzo maar ik kan het me dus goed herinneren.
Hahaha nee dit hoort niet!
Ik heb hem dit keer nog niet gehaald maar vorige keer ging ik wel op dag 1 en toen kreeg ik een echte mckroket in een veggie papiertje 
Ik vraag me ook echt af hoeveel vegans/vegetariers ook gewoon een normale mcchicken hebben gegeten ipv de vega versie. Volgens mij gaat dat best vaak fout (dit baseer ik nergens op dus ik kan ook uit mān nek lullen, maar dat idee heb ik gewoon).