Mijn vader bakt soms eieren in roomboter en die geur vind ik echt te ranzig
Bij mij lag hij bij de andere vegetarische vleeswaren, waar ook die vega pate, américaine en plakjes enzo liggen.
Ik heb een keer pannenkoeken gebakken in roomboter die over de datum was en zo vies ranzig rook. Toen heb ik het ook een jaar ofzo echt goor gevonden.
Pfoe ik weet het niet precies meer, volgens mij 8-9 euro inclusief friet
Edit: pfff ik typte p.atat, wordt blijkbaar nu automatisch aangepast door het forum. Het is geen friet, forum!!! Alleen die hele dunne zijn frietjes!
Nee hele dunne dat zijn frites!!!
Censuur zeg ik je!
Flower farm is inderdaad lekker. Totaal niet te vergelijken met blue band oid. Naturli vind ik nog lekkerder maar lastiger verkrijgbaar.
Heb je de plus en min nou omgedraaid?
Het ene kuipje gore margarine is de andere niet. Ik ben vrij kritisch want sommige zijn echt smaakloos en daardoor vet overheersend of het valt van je mes af, bah. De lekkerste zijn bona, blue band, jumbo huismerk en zeeuws meisje. De goorste is coop huismerk en lidl.
Boter op je pannenkoek?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Niet nieuw wel echt aanraders! De fairtrade pasta is nog lekkerder dan die van Venz maar venz is wel echt heeel smeuïg
Currypasta ook altijd lekker haha
Die veggie sea salad is zo lekker!
Ik heb dit gekocht bij de Normal. Geen idee of het nieuw is maar ik moet ergens delen hoe fantastisch dit is.
Het smaakt precies zoals je verwacht.
Omg ja ik heb deze ook in pindakaas, cinnamon bun en smores gehad. Vooral de pindakaas was zo lekker
Waar smaakt dat naar? Vis?
Of eerder zeewier of zo?
Eerder vissig vond ik, al heb ik dat al lang niet meer gegeten. Beetje surimisalade-achtig?
Oh, hmm, dan is het niets voor mij denk ik. Bedankt!
Ik heb met zoveel van die vegan producten die uitkomen dat ik het dan koop omdat ik het graag wil proberen, maar het helemaal niet lekker vind en het dan bijna ongegeten weggooi of tegen heug en meug opeet en het dan voor altijd haat. Echt slecht eigenlijk, ik gooi verder vrijwel nooit eten weg, maar ik kan het ook aan niemand anders geven. Zou zo handig zijn als je het gewoon een keer kon proeven!
Ik vind het altijd zo plastic-achtig eruit zien (en smaken).
Vlees- en visvervangers bedoel ik.
Ja, dat vraag ik me ook af! Die producten zijn allemaal super bewerkt.