Ik weet niet of alles nieuw is, maar ik hoop dat ik jullie kan verblijden met wat reviews.
Ik denk er hetzelfde over als @Yzile: smaakt niet naar zalm, maar is niet vies. Ze hebben duidelijk de structuur van zalm proberen na te maken (al neigt het een beetje naar plastic), maar de smaak komt echt niet overeen. Ik vind ze wel echt extreem sterk ruiken.
6,5/10
Heel lekker! Misschien wat aan de droge kant, maar de bite van de noten is echt lekker. Zouden het denk ik goed doen op een spiesje op de bbq.
8,5/10
De rösti is ver te zoeken. Het is meer een soort puree met een knapperig laagje. Daardoor denk ik eerder aan mini burgers dan aan rösti’s. Desalniettemin heel lekker qua smaak.
8/10
Hier kan ik eigenlijk weinig over zeggen, want voor mijn smaak vond ik 'm te pittig. Het smaakt naar peppadew en dat is heel lekker, maar de nasmaak is mij echt te pittig. Na 1 hap aan m’n vriend gegeven. Hij geeft het een 7,5/10.
Deze heb ik wel goed geproefd - al valt er weinig te proeven, want het is nogal smaakloos. Ik had noge verwachtingen, maar vind het een teleurstellende vlakke smaak hebben. Een beetje droog, maar dan zonder echte notensmaak. Misschien zou ik het wel nog eens proberen als er iets extra’s doorheen zou zitten zoals kruiden of komkommer/paprika zoals Philadelpia weleens doet in LE’s.
4/10
Niet vies, maar lijkt in de verste verte niet op tonijn qua structuur of smaak.
4/10