Nee hoor, ik heb precies de goede post gelezen. Dat van ‘vleeslobby’ en ‘gezond is niet het hoofddoel’ etc. komt toch echt uit jouw post. En ik wijs je erop dat de inhoud van jouw post niet op mij van toepassing is, terwijl je met die post wel op mij reageert.
Ok, lezen is ook een kunst blijkbaar. Let’s agree to disagree en terug naar on topic gaan.
Ik heb die koekjes ook gehad, wel lekker veel vulling maar voor mij toch net iets te chemische karamel helaas (iets van een zoutje had ik wel lekker erbij gevonden). Ben benieuwd naar de hazelnootversie (die vind ik van Nutella & Prince lekker, maar deze is vloeibaarder dus mss dat deze gaat winnen).
Bronnen pls
Dat is wel heel makkelijk. Je reageerde met jouw ‘vleeslobby-post’ toch echt op mijn post. Wat bedoelde je er dan mee? En waarom reageerde je dan specifiek op mij en niet op iemand anders?
Kan het niet gewoon weer over nieuwe producten in de supermarkt gaan?
Waar koop ik dit?
AH!
Ik kom daar nog zelden, ben bang als ik weer heen ga dat ik met 100 nieuwe dingen thuiskom. Maar ja zie het probleem ook niet eigenlijk hahaha.
Haha, ja! Ik heb ze ook bij zo’n winkel waar ze Britse en Amerikaanse dingen verkopen gezien. Maar ja, daar geldt vaak hetzelfde voor
Als ik daarheen ga ben ik de rest van de maand blut denk ik.
Lees dan goed, waar zeg ik dat jij daarbij hoort? Ik zeg juist, het is flauw want het is logisch dat iemand getriggerd wordt OMDAT je dus veel uit dat soort hoeken al kritiek krijgt. En dat je dan gevoeliger reageert als er weer iemand komt met Is HET weL GezonD?! Is toch niet zo gek dat mensen daar dan over vallen als iemand ondoordacht wat post?
En eens @Fenayi echt nutteloos dit.
Ik vind de zachte karamel eitjes van AH trouwens wel echt lekker terwijl ik dus karamel meestal mwah vind.
De AH gaat echt een gevaarlijke plek worden maar ik ga toch heen volgende week.
Dit😊
Tuurlijk zou het fijn zijn als er ook meer vleesvervangers waren die én lekker én betaalbaar én zo gezond mogelijk voor mens en milieu én toegankelijk waren
Maar ben al zo blij met deze initiatieven
Jeeeemig wat een teleurstelling is dit topic vandaag
De roomboterpolitie does not agree
Ik dacht ook iemand heeft vast iets heel lekkers ontdekt
#JunkfoodForAll
Ik heb hem net op en tis echt goddelijk
Deze meegenomen bij de Boni. Verwachte dus een vulling.
Maarrrr de crème zit zegmaar in een heel dun laagje eromheen.
Wel lekker, door de sprinkles is het wat interessanter maar ze smaken alsnog best flauw. Prima koekjes maar zou ze niet nog een keer kopen 7/10