Voor mij nieuw:
Gekocht om te proberen, omdat @Bunnyslippers dit bestempelde als een van haar favoriete sauzen
10/10, fijne afwisseling voor de Oliehoorn curry (zoet) die ik altijd eet. Echt een lekkere, kruidige pindasmaak /duh
Voor mij nieuw:
Gekocht om te proberen, omdat @Bunnyslippers dit bestempelde als een van haar favoriete sauzen
10/10, fijne afwisseling voor de Oliehoorn curry (zoet) die ik altijd eet. Echt een lekkere, kruidige pindasmaak /duh
Jaaaa deze is echt top.
Wow, ik wist niet dat dit bestond! Ik hou super erg van pindasaus, zou ik dit dan ook erg lekker vinden denk je? Ben echt super benieuwd, maar als ik het niet lekker vind heb je weer zo’n hele fles
Ik denk wel dat je deze dan kan waarderen! Ben zelf ook gek op pindasaus haha
Ze verkopen ze bij sommige winkels (volgens mij de Jumbo, maar ook Plus) in klein en groot formaat (250 en 400ml volgens mij?). Dus kan je ook een kleiner flesje kopen om te proberen. Ik vind hem super lekker in ieder geval, als liefhebber van zowel pindasaus als curry!
Ja denk het wel! Ik houd ook echt van pindasaus en houd eigenlijk niet eens mega van currysaus.
Ik heb M&M crispy paaseitjes gekocht (bij de Lidl), best lekker maar voor die prijs niet waard om nog een keer te kopen dit jaar. Gelukkig zijn ze bij de Lidl wel goedkoper. Het zijn gewoon melk paaseitjes met wat mini M&M’s erin, ja meer kan je ook niet verwachten.
Ik had het al gepost volgens mij maar ik vond dat er juist een hele zware, rokerige (nep)vlees smaak aan zat. Verder inderdaad weinig gekruid.
Ik vond het niet zo’n succes
Ik zocht deze pizza op om te kijken of ie vega is en ik snap wel dat ie zo lekker en kazig is met 919% kaas
Ha mooi, die heb ik vandaag ook gekocht.
En sourdough pizza met toch nog gist erin, vind ik wel een beetje een fail. Zet het dan niet op de voorkant
Oh jammer had eigenlijk al niet gedacht dat deze echt naar zalm zou smaken, maar hoopte er toch nog op.
Ik vind die zalmfilets van Vivera erg lekker. Of het echt naar zalm smaakt durf ik niet te zeggen, dat is al zo lang geleden, maar hij is in ieder geval lekker vissig.
Ik heb deze vorige week gehad, echt een aanrader wat mij betreft. Zit veel smaak aan en ik vond de jackfruit er lekker op terwijl ik daar normaal niet per se van houd.
Ik weet niet of alles nieuw is, maar ik hoop dat ik jullie kan verblijden met wat reviews.
Ik denk er hetzelfde over als @Yzile: smaakt niet naar zalm, maar is niet vies. Ze hebben duidelijk de structuur van zalm proberen na te maken (al neigt het een beetje naar plastic), maar de smaak komt echt niet overeen. Ik vind ze wel echt extreem sterk ruiken.
6,5/10
Heel lekker! Misschien wat aan de droge kant, maar de bite van de noten is echt lekker. Zouden het denk ik goed doen op een spiesje op de bbq.
8,5/10
De rösti is ver te zoeken. Het is meer een soort puree met een knapperig laagje. Daardoor denk ik eerder aan mini burgers dan aan rösti’s. Desalniettemin heel lekker qua smaak.
8/10
Hier kan ik eigenlijk weinig over zeggen, want voor mijn smaak vond ik 'm te pittig. Het smaakt naar peppadew en dat is heel lekker, maar de nasmaak is mij echt te pittig. Na 1 hap aan m’n vriend gegeven. Hij geeft het een 7,5/10.
Deze heb ik wel goed geproefd - al valt er weinig te proeven, want het is nogal smaakloos. Ik had noge verwachtingen, maar vind het een teleurstellende vlakke smaak hebben. Een beetje droog, maar dan zonder echte notensmaak. Misschien zou ik het wel nog eens proberen als er iets extra’s doorheen zou zitten zoals kruiden of komkommer/paprika zoals Philadelpia weleens doet in LE’s.
4/10
Niet vies, maar lijkt in de verste verte niet op tonijn qua structuur of smaak.
4/10
Ik vond die tonijn salade juist heel erg naar tonijnsalade smaken! Vond 'm echt lekker haha
Echt?! Wat grappig dat dat zo kan verschillen. Eet je regelmatig gewone tonijn(salade)?
Nee al jaren niet meer haha. Voordat ik vegetariër werd at ik wel veel van de allergoedkoopste tonijn salade die van zichzelf al niet helemaal naar tonijn smaakt, echt guilty pleasure. Misschien lijkt t daarop