Echt he dat viel mij ook als eerst op haha.
Ik moet vanwege een reumatische aandoening het hele jaar door handschoenen dragen, zowel binnen als buiten en ik denk dat dat voor de buitenwereld ook een stuk fijner is omdat het er niet echt ‘aangenaam’ uitziet
Ik heb helaas ook nog handschoenen moeten dragen ivm primaire raynaud
Ben zo jaloers op alle mensen die al in korte broek kunnen
Nooit jezelf aanpassen voor wat de buitenwereld misschien als onaangenaam/vies/naar zou zien. Alle mensen en lichamen mogen worden gezien!
Hoe dan ook vervelend dat je zoveel last hebt. ![]()
Dat heb ik ook ja
ik voel voor ons
edit: of nee ik kan niks voelen want geen doorstroming door raynaud ![]()
Oh heb t zelf niet eens in de gaten. Dikke duim op verkeerde plek ![]()
Nooooo ![]()
Oh goeie tip! Heb ze allemaal opgemaakt tijdens mijn vakantie en toch fijn om wat in huis te hebben.
Hm, ga zo dan toch maar eens een Lidl opzoeken.
Die hebben gewoon achterin de vriezer nog een doosje gevonden ![]()
Nooooooo ik had mij er de hele week op verheugd ze zondag weer te kopen.
Weet niet of het nieuw is, had ze nog nooit gezien. Deze zijn echt geweldig! Niet te zoet en een beetje zuur door de frambozen. 9/10.
Ik heb ze hier zien liggen maar dan zaten er steeds bijvoorbeeld 10 sinaasappels in. Voor mij echt niet aantrekkelijk om te kopen.
Hier lagen er 2 laatst, 1 met groene bananen en 1 met 2 kolen erin
Foto’s zijn van mijn ouders. Ik ben alleen 2x een rot pakketje tegen gekomen. Ze doen het hier vooral in de ochtend. Maar schijnt snel weg te zijn
Ik kom dit tegen:
En 1x 2 pepers lente ui en 1 tomaat.
Ik heb er één gezien (kom meestal pas rond een uur of 5 dus dan zijn ze al weg). Er zat een bieslook plantje in en een klein zakje sperziebonen.
Hier zat er laatst een met alleen een heel verlept muntplantje in, waar nog maar drie stengel met 5 dorre blaadjes aan hingen. Echt heel sneu.
Je kent het vast al, maar zo’n Too Good To Go box van de Lidl met groenten is denk ik een betere deal! (al kun je daar natuurlijk niet vooraf zien wat erin zit)