Nieuwe producten in de supermarkt #4

Röstirondjes zijn toch altijd vegetarisch, of ben ik nou gek?

14 likes

Nu kunnen ze in het vleesvervangerschap waar je er 3x zoveel voor kan vragen, waarschijnlijk

Edit correctie: meer dan 11 keer zo duur

Aardappelrosti uit de vriezer: € 1,72 per kg
Vegetarische rosti uit de koeling: € 19,93 per kg

27 likes

Nou ja op zich die vega rosti heeft ook een hoop andere ingedrienten naar alleen aardappel en zout, er zit ook soja eiwit etc in. Vind rosti wel een rare naam ervoor want vegetarische zoete aardappel balletjes was blijkbaar niet goed genoeg?

2 likes

Ja dat zal best maar 1. er zit geen vloeibaar goud in en 2. noem het dan geen rosti idd want dat is het nauwelijks

2 likes

Dat heeft helaas nog geen enkele vega product producent tegen gehouden :cry:

2 likes

Wow :flushed:

2 likes

9 likes

tussen de wangetjes. kan deze persoon gewoon een keer normaal doen

58 likes

echt he, toen ik dit account net volgde vond ik het nog wel grappig maar op een gegeven moment begon het me zo te irriteren dat ik ze ontvolgd heb.

8 likes

Die schrijfstijl van hun vind ik ook echt niks. :neutral_face:

4 likes

Hij van en zij van, ik kon er na 2 posts al niet meer tegen

8 likes

Ik heb deze vandaag meegenomen! De kebab en balletjes lagen hier al een tijdje, deze was (hier) nieuw! Ben benieuwd, iemand al geproefd?

6 likes

Ik vond deze ook heel lekker! En ook nog zonder palmolie :slightly_smiling_face: Ik krijg ‘m soms in m’n persoonlijke bonus, ga volgende keer ook een voorraadje inslaan!

4 likes

Oh die wilde ik ook net posten, ik heb geen idee hoe nieuw ze zijn, maar in onze supermarkt in ieder geval nieuw. Nog niet meegenomen want de vriezer is vol, maar als die nacho dingen dezelfde zijn als die ze in sommige snackbars verkopen dan zijn ze lekker!

3 likes

Is deze helemaal glad of zitten er stukjes in?

3 likes

Helemaal glad, echt net Nutella (ook qua consistentie en smeerbaarheid :nerd_face:).

3 likes

Vanaf week 12 bij AH:

17 likes

Oeh ben benieuwd naar de onderste! Vind het zo jammer dat cherry garcia in Nederland niet in de supermarkt ligt

4 likes

Ik kan dat echt niet lezen.

2 likes

Ja sorry beter kreeg ik het ook niet. Plaatjes geven al een hoop weg toch. Chocolade, koekjes, hazelnoot, caramel etc etc.

1 like