Nieuwe producten in de supermarkt #4

Ik had laatst een aubergine, paprika, halfafgesneden winterpeen :smiling_face_with_tear:, twee handenvol sperziebonen, en een zakje rozijnen. Was naar het merendeel toevallig op zoek en er lagen meer zakjes bij met een goede selectie dus was er wel over te spreken eigenlijk!

5 likes

Dit staat sinds kort in mijn Jumbo:

7 likes

Deze is volgens mij ook nieuw…

5 likes

Niet nieuw maar wel nieuw receptuur. Ik vind de pesto echt super goor ineens :smiling_face_with_tear: weet niet hoe ze dat voor elkaar krijgen

6 likes

Ik heb dit gekocht:
image

Het lijkt me echt zo ontzettend goor dat ik het niet kon laten liggen. Review komt wanneer ik het aandurf

9 likes

Lekker met plakjes ananas

5 likes

Ik wil dit allemaal (naja bijna allemaal). Gelukkig denk ik niet dat het hier bij de Jumbo komt.

1 like

het is niet eens heel veel viezer dan andere zulk soort salades

4 likes

Ik vind ‘hangzak’ wel een vrij ongelukkige woordkeuze voor een zak snoep.

18 likes

Altijd de specialiteit van de Jumbo

1 like

"Die tinderdate van gisteren had echt een hangzak, dat ik geen vervolgdate met hem wil.’

4 likes

Ik heb echt al heel lang geen gebraden gehakt meer op, maar hoe ik het me kan herinneren lijkt dit erop. Best lekker en omdat het dus van oesterzwammen gemaakt is, niet die typische sojasmaak die veel andere broodbeleg vleesvervangers hebben. Zijn nog in 2 andere smaken beschikbaar.

Edit: gekocht bij AH trouwens. Stond bij de vega salades van hetzelfde merk.

7 likes

Ja echt waarom moest dat opeens vernieuwd worden?? De verpakking ziet er ook goedkoper
ofzo uit, vond de vorige mooier :cry:

4 likes

Bij de Laidl. Inmiddels begint de cinnamon bun wel de karamel/zeezout van de broodjes te worden maar ik vind mooi. Heb er eentje meegenomen om te testen.

13 likes

Waarom chocolade op een cinnamon bun :tired_face:

2 likes

OMG die Crunchetos zijn echt de beste chips ever. Hoop echt dat dit binnenkort in de supermarkten ligt, heb t nu in de Action gevonden.

Echt blij verrast met hoe lekker deze is! Goed gekruid, lekker van smaak en prima gevuld. 8/10 goeie als late night snack of kleine lunch

17 likes

Heb hier een van gehad, vond hem wat droog. Middenin wel smeuïg.

4 likes

Er is ook een salami versie…

17 likes

heb mn bek nu al verbrand

44 likes